تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

انصارالله: آمریکا اگر می‌توانست مردم یمن را از اکسیژن هم محروم می‌کرد

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز پنجشنبه در توییتی نوشت: آمریکا و متحدانش اگر می‌توانستند مردم یمن را از اکسیژن هم محروم می‌کردند.

کد خبر: ۸۴۸۰۶
۲۱:۳۸ - ۱۲ فروردين ۱۴۰۰
انصارالله: آمریکا اگر می‌توانست مردم یمن را از اکسیژن هم محروم می‌کرد
 
دیدارنیوز ـ به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، عبدالسلام نوشته است: در دنیا رفتار‌های تمسخرآمیزی مانند رفتار آمریکا و آن‌هایی که در اطرافش هستند، وجود ندارد. به یک کشور حمله می‌کنند، آن را محاصره می‌کنند و از همه چیز آن‌ها را محروم می‌کنند حتی اکسیژن، اگر می‌توانستند این کار را می‌کردند.

وی در ادامه نوشته است: سپس با مسخرگی می‌گویند که به آن کشور کمک می‌کنند، خجالت نمی‌کشند! آن کشور را باید به حال خود رهاکنند تا با عزت و کرامت به امور خود بپردازد. این کشور نیازی به این مزخرفات ندارد.

سخنگوی جنبش انصارالله و رییس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی یمن پیشتر تلاش‌های ائتلاف متجاوز سعودی برای معامله و چانه زنی بر سر پرونده انسانی در یمن و ارتباط دادن آن با پرونده‌های نظامی و سیاسی را مردود دانست و تاکید کرد که حقوق انسانی قابل چانه زنی نیست.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن- فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادی خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نهاد‌های وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بار‌ها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
0
0
در عوضش ایران خودمون این کار و کرده و همه از اکسیژن محرومند... آمریکایی ها توانایی هیچ کاری رو ندارند... فقط شما پیژامه به سرها خوبید!
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی