تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

هر کارگر بازنشسته حداقل یک فرزند بیکار تحصیل‌کرده دارد

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی کرج با اشاره به الزام سازمان تامین اجتماعی برای واریز سهم درمانی خود به خزانه توسط دولت گفت: تشکل‌های کارگری به این موضوع اعتراض دارند زیرا همین الان که هنوز این اتفاق رخ نداده مسائل درمانی کارگران بازنشسته با مشکل مواجه است و اگر درآمدهای تامین اجتماعی به خزانه واریز شود مشکلات بیشتر خواهد شد.

کد خبر: ۸۴۶
۱۳:۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷

قلی شادبخش با اشاره به فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: کانون کارگران بازنشسته شهرستان کرج یک مجموعه 100 هزار نفری از کارگران بازنشسته را تحت پوشش دارد و مسائل و مشکلات این جامعه را دنبال می‌کند.


شادبخش با بیان اینکه امروز بازنشستگان کارگری علاوه بر مشکلات درمانی با بیکاری فرزندان خود نیز مواجه هستند افزود: مراجعاتی که به ما می‌شود نشان می‌دهد در خانواده هر بازنشسته یک یا دو فرزند بیکار عمدتاً تحصیل‌کرده وجود دارد.


وی در ادامه به مهمترین خواسته‌های صنفی کارگران بازنشسته اشاره و خاطرنشان کرد: طبق برنامه ششم توسعه قرار بود همسان‌سازی دریافتی‌ها انجام شود اما با گذشت حدود دو سال از برنامه ششم این اقدام انجام نشده و بازنشستگان شدیداً تقاضا دارند که این موضوع اعمال شود.


شادبخش ادامه داد: تامین اجتماعی اعمال همسان‌سازی را به پرداخت معوقات دولت منوط می‌داند، بر همین اساس در بودجه 97 پیش‌بینی شده که دولت 50 هزار میلیارد تومان از معوقات خود را به تامین اجتماعی پرداخت کند  و اگر این اتفاق رخ دهد سازمان تامین اجتماعی برای همسان‌سازی دستش باز خواهد شد.


وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بند«ز» تبصره 7 بودجه 97 اشاره و اعلام کرد: دولت در این بند سازمان تامین اجتماعی را ملکف کرده سهم درمانی خود را به خزانه واریز کند، این در حالی است که درآمدهای تامین اجتماعی جز درآمدهای دولت محسوب نمی‌شود و این سازمان یک نهاد عمومی غیردولتی است.


رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمری بگیران تامین اجتماعی کرج با اشاره به اعتراض تشکل‌های کارگری به این موضوع افزود: همین الان که هنوز این اتفاق رخ نداده مسائل درمانی کارگران بازنشسته با مشکل مواجه است و اگر درآمدهای تامین اجتماعی به خزانه واریز شود مشکلات بیشتر خواهد شد. این موضوع نگرانی‌هایی را در مسائل درمانی بازنشستگان به وجود آورده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی