تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

برای شرکت در اجلاس قلب‌ آسیا؛ ظریف عازم تاجیکستان می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه به تاجیکستان برای حضور در نشست وزرای خارجه عضو ابتکار قلب آسیا خبر داد.

کد خبر: ۸۴۵۶۳
۱۵:۱۱ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰
برای شرکت در اجلاس قلب‌ آسیا؛ ظریف عازم تاجیکستان می‌شود
 
دیدارنیوز: سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر دکتر ظریف به تاجیکستان در چارچوب سفر‌های برنامه‌ریزی شده وزیر امور خارجه به آسیای مرکزی و همچنین به منظور حضور در نهمین نشست وزیران خارجه کشور‌های عضو "قلب آسیا- روند استانبول" درباره افغانستان در روز‌های ١٠- ۹ فروردین خبر داد.

سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: این نشست با حضور آقای امام علی رحمان رییس جمهور تاجیکستان و محمد اشرف غنی رییس جمهور افغانستان و مشارکت وزیران خارجه و مقام‌های ارشد کشور‌های عضو برگزار می‌گردد.

به گفته خطیب زاده، وزیر امور خارجه علاوه بر شرکت در این نشست با رییس جمهور تاجیکستان و تعدادی از وزرای خارجه کشور‌های شرکت کننده از جمله پاکستان، هند و آذربایجان نیز دیدار و گفتگو خواهد کرد.

سعید خطیب زاده ساعتی قبل هم در حساب توییتری خود با اعلام این خبر نوشت: «دکتر ظریف برای دیدار با مقامات تاجیکستان و حضور در نشست وزرای‌خارجه کشور‌های عضو ابتکار "قلب آسیا" درباره افغانستان در تاریخ ١٠- ۹ فروردین عازم دوشنبه خواهد بود. میراث مشترک تمدنی، تاریخی و فرهنگی، پیوند ناگسستنی را میان دو ملت هم‌کیش و هم‌زبان ایران و تاجیکستان شکل داده است.»
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی