تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

بزرگداشت فرهادی در جشنواره «لاس پالماس» اسپانیا

بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم لاس پالماس در کشور اسپانیا با نمایش مجموعه‌ای منتخب از آثار اصفر فرهادی از این سینماگر ایرانی تقدیر می‌کند.

کد خبر: ۸۴۵۶۲
۱۵:۰۷ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۰

بزرگداشت فرهادی در جشنواره «لاس پالماس» اسپانیا

دیدارنیوز: جشنواره بین المللی فیلم «لاس پالماس» که سالانه در این شهر واقع در جزیره گران کاناریای مجمع‌الجزایر قناری برگزار می‌شود، امسال در بخش بزرگداشت خود از اصغر فرهادی، کارگردان ایرانی برنده دو جایزه اسکار تقدیر می‌کند که پیش از تبدیل شدن به چهره شناخته بین المللی، در سال ۲۰۰۷ توانسته بود با فیلم «چهارشنبه سوری» جایزه بهترین فیلم این جشنواره اسپانیایی را از آن خود کند.

اصغر فرهادی قرار است در جشنواره فیلم لاس پالماس حضور یابد و با مخاطبان این رویداد سینمایی ملاقات کند؛ ضمن اینکه فیلم‌های «فروشنده»، «جدایی» و «درباره الی» از مهم‌ترین آثار فرهادی نیز به نمایش گذاشته خواهد شد.

دو فیلم «جاده» (۱۹۵۴) ساخته «فدریکو فلینی» و «اومبرتو دی» (۱۹۶۲) از «ویتوریو دسیکا» کارگردان بزرگ ایتالیایی نیز به انتخاب اصغر فرهادی در جشنواره به روی پرده خواهند رفت.

بیستمین جشنواره بین المللی فیلم لاس پالماس از تاریخ ۹ تا ۱۸ آوریل (۲۰ تا ۲۹ فروردین) در کشور اسپانیا برگزار می‌شود.

منبع: اینترآذ ترکیه

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی