تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

نماینده خبرگان رهبری: همدلی ملت و مسوولان، رمز شکوفایی و رونق تولید است

نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: همدلی آحاد ملت و تمامی قوا و مسوولان، رمز شکوفایی و رونق تولید داخلی است.

کد خبر: ۸۴۴۱۵
۰۹:۲۳ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۰

 

 

دیدارنیوز ـ آیت‌الله عسگر دیرباز روز پنجشنبه در گفتگویی افزود: مخاطب پیام نوروزی و شعار سال، تک تک ملت ایران است و همه در برابر این شعار، خود را باید مسوول دانسته و برای محقق شدن آن گام بردارند.وی اظهار داشت: هرکدام از قوای سه گانه و آحاد ملت می‌توانند با احساس مسوولیت به میدان آمده و با ارایه راهکاری منطقی بستری مناسب برای نفس کشیدن دوباره تولید بردارند.

رییس دانشگاه جامع قم تاکید کرد: وقتی صحبت از تولید می‌شود، بدون تردید طرف مقابل آن مصرف کننده است بنابراین فرهنگ مصرف تولید داخلی باید درجامعه نهادینه شده و مردم به جای خرید محصول خارجی پول خود را صرف خرید کالای داخلی کرده و پشتیبان تولید کننده داخلی باشند.

وی ادامه داد: نهادینه شدن استفاده از تولید داخلی یاس تولید کنندگان را به امید تبدیل کرده و افقی روشن در برابر اقتصاد کشور می‌گشاید.

وی با بیان اینکه نباید تولید داخلی در انزوا بماند، گفت: در انزوا ماندن حاصل دسترنج تولید کنندگان داخلی موحب ناامیدی و چه بسا از میان رفتن برخی صنایع فاخر با قدمت دیرینه شده و از طرف دیگر بر تعداد بیکاران روز به روز افزوده می‌شود.

آیت الله دیرباز اظهار داشت: برای رونق تولید، خود تولید کنندگان هم باید تلاش جدی کرده و با تولید محصول با کیفیت و در نظر گرفتن سلایق جامعه قدم‌های مثبتی برای رونق تولید بردارند.

وی ادامه داد: بروکراسی اداری و برخی موانع دست و پاگیر از جلوی تولید کننده داخلی برداشته شود تا فعالان این بخش راحت‌تر بتوانند به فعالیت خود ادامه داده و از فعالیت خود مایوس نشوند.

مقام معظم رهبری شعار سال ۱۴۰۰را سال «تولید، پشتیبانی‌ها ومانع زدایی ها» نامگذاری کردند.

منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی