تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

امام جمعه یزد: راه نجات کشور فرزندآوری است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد، فرزندآوری را راه نجات کشور دانست و گفت: جمعیت کشور ما در حال پیر شدن است و پیری جمعیت کشور را از مسیر توسعه و پیشرفت دور می‌کند.

کد خبر: ۸۴۴۰۶
۱۹:۱۵ - ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
امام جمعه یزد: راه نجات کشور فرزندآوری است
 
دیدارنیوز ـ آیت‌الله «محمدرضا ناصری» امام جمعه یزد با اشاره به "پیر شدن جمعیت می‌تواند برای کشور یک فاجعه باشد"، اظهار کرد: تولید دیگری که می تواند کشور ما را نجات دهد، فرزندآوری و تولید نسل و حفظ جمعیت کشور است.

وی عنوان کرد: اگر جمعیت کشور کم شود، چند سال دیگر صیانت از کشور دشوار می‌شود و دشمنان به راحتی بر ما مسلط می شوند و کم شدن جمعیت شیعه به معنای کم شدن سربازان امام زمان (عج) و کم شدن دوستداران اهل بیت (ع) است.

ناصری با اشاره به اینکه عده‌ای توکل خود را از دست داده‌اند و از ترس تامین رزق و روزی، فرزندآوری نمی‌کنند، گفت: این حرکت خیانت به جامعه و نسلی است که باید می‌آمد و آرامش و آسایش را برای این مردم فراهم می‌کرد و به تولید علم و دانش و ترویج دین می پرداخت.

وی با اشاره به آیه شریفه وَ مَا مِن دَآبَّةٍ فِی الأَرْضِ إِلاَّ عَلَی اللّهِ رِزْقُهَا وَ یَعْلَمُ مُسْتَقَرَّهَا وَ مُسْتَوْدَعَهَا کُلٌّ فِی کِتَابٍ مُّبِینٍ، عنوان کرد: خداوند روزی بندگان خود را تضمین کرده پس باید با توکل به خدا و بدون ترس از تامین رزق و روزی، فرزندآوری کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دفتر نماینده ولی فقیه در استان یزد، آیت الله ناصری همچنین بر ضرورت از بین بردن موانع ازدواج و ترویج ازدواج آسان در مسیر تولید نسل تاکید کرد و گفت: دولت نیز باید در این زمینه برنامه ریزی فوق برنامه داشته باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
خب خدا رحمت کنه پدر و مادرت بچه من بیکار ، براد من بیکار چندین نفر از آشنایان که ازدواج کردن فاقد مسکن و در آمد مطمئن .درسته روزی دست خدا است بیا در بطن جامعه ببین چه میشه مگر پدر و مادر چقدر تاب این همه مشکلات دارند دین میفرماید روزی دست خدا است همان دین نیز میفرماید از دری که فقر وارد میشود دین خارج میشود حال یا مردم باید فقر را قبول کنند یا با فرزند آوری بی دینی را با این فقر و بیکاری عجیب مسلما بی دینی بیشتر میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۴
0
0
حاج آقا برادر من داره میشه چهل ساله رفته عمرش گذاشته فوق لیسانس الیهات و فلسفه و منطق گرفته این هم شماره تلفنش0917 867 9108به نام حشمت رمضانی میتونی شغل براش پیدا کنی که همین فردا ازدواج کنه آخه ازدواج و فرزند آوری مقدماتی میخواهد ، شغل میخوا ، در آمد برا اداره زندگی و فرزند آوری میخوا، مسکن میخوا و...
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی