تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار فرمانده ارتش به اسرائیل/ عمان حادثه اصفهان را محکوم کرد/ اروپا خواستار خویشتن‌داری شد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

هلال احمر قم به ۱۰ حادثه دیده امدادرسانی کرد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر قم گفت: از ۲۵ اسفند ۹۹ لغایت ۲ فروردین ماه جاری، ۱۰ حادثه دیده در حوادث مختلف جاده ای، صنعتی و کوهستانی از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره‌مند شدند.

کد خبر: ۸۴۳۵۶
۱۳:۴۵ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
هلال احمر قم به ۱۰ حادثه دیده امدادرسانی کرد
 
دیدارنیوز: به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی در گفت و گویی، با اشاره به مشارکت یک هزار و ۲۰۰ امدادگر این جمعیت در طرح نوروزی ۱۴۰۰ افزود:‌در این طرح، ۹ پایگاه امداد جاده‌ای و ۲۲ خودرو در سراسر استان به صورت آماده باش آماده خدمت رسانی به مردم می‌باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم، خاطر نشان کرد: در اجرای طرح‌های نوروزی از به روزترین تجهیزات خودرویی، امدادی و ارتباطی جهت ارائه خدمات بهتر به زائرین و مجاورین حضرت معصومه (س) استفاده شده است.

وی افزود: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون ۶ مورد حادثه از قبیل ۴ مورد جاده ای، یک مورد صنعتی و کارگاهی و یک مورد کوهستان به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری هلال احمر گزارش شده است.

وی افزود: ۱۰ حادثه دیده که شامل ۷ نفر در حوادث جاده ای، یک نفر در صنعتی و کارگاهی و صنعتی و یک نفر در کوهستان می‌باشد از خدمات امداد و نجات هلال احمر بهره‌مند شده اند.
 
بهرامی ادامه داد: در این حوادث ۲۴ نیروی عملیاتی حضور داشتند و ۳ مورد عملیات رهاسازی انجام شده است. مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قم همچنین در ادامه با اشاره به اجرای طرح آمان سلامت توسط امدادگران این نهاد گفت: طرح آمران و ناظران سلامت در قالب طرح سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد مقدس جمکران، حرم مطهر حضرت معصومه (س)، مبادی ورودی، اصناف، مکان‌های شلوغ و پرتردد اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: از ۲۹ اسفند ۹۹ تاکنون، ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن از زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) در مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) اجرای طرح آمران سلامت بهره‌مند شده اند.

بهرامی اظهار کرد: در این طرح که با حضور جوانان و امدادگران جمعیت هلال احمر استان قم اجرا می‌شود، روزانه ۲۵ نفر از خواهران و ۱۵ نفر از برادران، به مردم جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک تذکر لسانی می‌دهند.

وی گفت: در این طرح که با حضور ۲۱۳ نفر از اعضای جمعیت هلال احمر استان قم از ۲۹ اسفند ۹۹ تاکنون اجرا شد، ۱۰ هزار و ۲۷۷ مورد بازرسی صنفی انجام شده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی