تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
هواشناسی هشدار داد؛

سامانه بارشی تندری در راه البرز است

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد که سامانه بارشی تندری همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک از فردا چهارشنبه عصر وارد این استان می‌شود.

کد خبر: ۸۴۳۵۲
۱۳:۱۷ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
دیدارنیوز: آرش بهاروند احمدی روز سه شنبه گفت: با توجه به مخاطرات احتمالی این سامانه، وضعیت نارنجی به لحاظ هواشناسی در البرز صادر شده است.

وی بیان داشت: تحلیل آخرین الگو‌های پیش یابی حاکی از ورود سامانه بارشی تندری به منطقه البرز مرکزی بوده که به موجب آن از چهارشنبه اواخر وقت تا پنجشنبه عصر در بعضی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک، به ویژه در ارتفاعات رگبار ساعتی باران، بعضی ساعات برف، رعد و برق و به دلیل ماهیت تندری بودن بارش‌ها آبگرفتگی موقت معابر و اختلال در تردد جاده ها،  ریزش سنگ و احتمال سقوط بهمن مورد انتظار می‌باشد.

بهاروند احمدی گفت: بر همین اساس  برای پیشگیری از حوادث احتمالی اتخاذ تدابیر لازم توسط مردم و مسوولان ضروری است.

همچنین گردشگران از توقف در حاشیه رودخانه‌های استان البرز به ویژه رودخانه‌های کرج، برغان، کردان و طالقان به سبب احتمال بالاآمدن سطح آب و رودخانه‌های فصلی خودداری کنند.

مدیرکل هواشناسی البرز بیان داشت: روز جمعه هفته جاری هوای استان صاف تا نیمه ابری و روز شنبه هفته آینده وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی