تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

۱۶ هزار و ۷۵۴ نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند

معاون گردشگری میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۱۶ هزار و ۷۵۴ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این استان را بازدید کردند.

کد خبر: ۸۴۳۴۶
۱۲:۲۴ - ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
۱۶ هزار و ۷۵۴ نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند
 
دیدارنیوز: اسکندر فلاح وند روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: براساس مصوبه ستاد مقابله با کرونا بازدید از جاذبه‌های گردشگری در شهر‌های با وضعیت زرد و آبی در صورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی امکانپذیر است.

وی اظهار داشت: در این راستا از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون هشت هزار و ۲۹۸ نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، چهار هزار و ۷۵۸ نفر از جاذبه‌های طبیعی و سه هزار و۶۹۸ نفر نیز از جاذبه‌های دست ساز و پارک‌های استان بازدید کردند.

فلاح وند ادامه داد:در روز دوم فرودین ماه جاری سه هزار و ۹۷۲ نفر از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی، یک هزار و ۸۳۰ نفر از جاذبه‌های طبیعی و یک هزار و ۶۱۰ نفر از جاذبه‌های دست ساز و پارک‌های استان بازدید کردند.

وی گفت:در این مدت هشت مورد تذکر به واحد‌های متخلف گردشگری استان داده شده است که از این مجموع چهار مرکز پذیرایی و چهار مرکز اقامتی بودند.

فلاح وند ادامه داد: به منظور سلامت مسافران نوروزی و رعایت هرچه بیشتر پروتکل‌های بهداشتی، امکان اقامت مسافران، تنها در مراکز اقامتی و تاسیسات دارای پروانه بهره برداری استان وجود دارد و سایر اماکن از جمله مهمانپذیر‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی این اجازه را ندارند.

وی تاکید کرد: در تعطیلات نوروزی نظارت‌های سخت گیرانه و بدون اغماض در جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر مراکز اقامتی و تفریحی استان با جدیت پیگیری خواهد شد.

۳۸ مرکز اقامتی در استان وجود دارد که این واحد‌ها دارای ظرفیت یک هزار و ۵۰۰ تخت هستند.

۱۴۲واحد اقامتی از جمله هتل، مهمانپذیر، اقامتگاه بوم گردی، سفره خانه‌های سنتی و مجتمع‌های خدماتی بین راهی لرستان به مسافران ارائه می‌کنند که ۲۲ هتل با ظرفیت یکهزار و ۷۰۵ تخت و ۱۰ مهمانپذیر با ظرفیت ۲۹۰ تخت از جمله این مراکز هستند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی