تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

پلیس: تا پایان تعطیلات نوروزی، هیچ خودرویی به‌دلیل جریمه معوقه توقیف نخواهد شد

رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:‌ در تعطیلات نوروزی اما به همکارانمان در سراسر کشور ابلاغ کردیم که هیچ خودرویی را بدلیل جریمه‌های معوق توقیف نکنند. در همین راستا نیز در طول تعطیلات نوروزی هیچ خودرویی به دلیل سقف جرائم بالای سه میلیون تومان نیز توقیف نخواهد شد.

کد خبر: ۸۴۲۸۶
۱۳:۲۳ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۰
دیدارنیوز - رییس پلیس راهور ناجا اعلام کرد:‌ هیچ خودرویی تا پایان تعطیلات نوروزی به‌دلیل جریمه معوقه توقیف نخواهد شد.

سردار سیدکمال هادیانفر با حضور در جمع خبرنگاران گفت:‌ از مدتی قبل با پیگیری‌های انجام شده و موافقت فرمانده ناجا سقف جرائم معوقه برای توقیف وسایل نقلیه از یک میلیون به سه میلیون تومان افزایش یافت و دیگر خودرویی به دلیل جریمه یک میلیون تومان توقیف نخواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در تعطیلات نوروزی اما به همکارانمان در سراسر کشور ابلاغ کردیم که هیچ خودرویی را بدلیل جریمه‌های معوق توقیف نکنند. در همین راستا نیز در طول تعطیلات نوروزی هیچ خودرویی به دلیل سقف جرائم بالای سه میلیون تومان نیز توقیف نخواهد شد.

رییس پلیس راهور ناجا در عین حال از مالکان خودروها خواست که نسبت به پرداخت اقساط جرائم رانندگی خود اقدام کنند.


منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی