تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

لیگ قهرمانان اروپا: تقابل فینالیست‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ در یک چهارم نهایی

در قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ و پاری‌سن ژرمن و لیورپول با رئال مادرید فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا به دیدار هم خواهند رفت.

کد خبر: ۸۴۲۲۱
۱۵:۰۹ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۹

لیگ قهرمانان اروپا : تقابل فینالیست‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ در یک چهارم نهایی

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: بعد از انجام مرحله یک هشتم نهایی و حذف بزرگانی مثل بارسلونا، یوونتوس حالا لیگ قهرمانان اروپا در به ایستگاه یک چهارم نهایی رسید. 

حمیت  آلتین توپ ستاره پیشین بایرن مونیخ، رئال مادرید و شالکه قرعه‌ها را به ترتیب برداشت و بر اساس این نتیجه:

منچسترسیتی با بورسیا دورتموند
چلسی با پورتو
پاری‌سن ژرمن با بایرن مونیخ
رئال مادرید با لیورپول

لیگ قهرمانان اروپا : تقابل فینالیست‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۱۸ در یک چهارم نهایی


نکات جالب در این بازی‌ها تقابل حساس فینالیست‌های سال گذشته و سه سال گذشته لیگ قهرمانان اروپا بود که بایرن مونیخ قهرمان بلامنازع فوتبال اروپا در سال گذشته باید در دیداری انتقامی به مصاف رقیب فینالیست خود یعنی پاری‌سن ژرمن برود. بایرن در فینال سال گذشته موفق شد با گل کینگزلی کومان بر تیم متمول پاریسی پیروز و برای ششمین بار قهرمان اروپا شود. 

در دیگر دیدار مرحله یک چهارم نهایی نیز رئال مادرید باید به دیدار لیورپول برود. دو تیمی که سه سال گذشته در کیف اوکراین به دیدار هم رفتند و در دیداری پر حادثه بعد از مصدومیت صلاح توسط راموس و اشتباهات کاریوس رئال مادرید آخرین قهرمانی خود را در لیگ قهرمانان به دست آورد. رئال بعد از فینال رونالدو و زیدان را از دست داد و بعد از کسب نتایج ضعیف با لوپتگی بار دیگر زیدان به نیمکت رئال بازگشت. لیورپول هم بعد از شکست در فینال سال بعد موفق شد قهرمانی را به دست بیاورد و فصل گذشته نیز بعد از 30 سال قهرمان لیگ برتر انگلستان شود. اما حالا هر دو تیم شرایط کاملا متفاوت به دیدار هم می‌روند. لیورپول در رتبه هفتم قرار دارد و رئال مادرید هم در رتبه سوم لالیگا است. 

در دیگر دیدارها نیز  مهدی طارمی با پورتو به لندن و استمفورد بریج خواهد آمد تا با شاگردان سرحال و آماده توماس توخل دیدار کند و منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر هم دو بازی حساس با بورسیا دورتموند خواهد داشت. 

بعد از قرعه کشی یک چهارم نهایی مرحله نیمه نهایی هم قرعه کشی شد که بر اساس آن 

برنده  منچسترسیتی/ دورتموند با بایرن مونیخ / پاری‌سن‌ژرمن
رئال مادرید / لیورپول با چلسی / پورتو

فینال فصل 2021 لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار است در ورزشگاه استانبول آتاتورک برگزار شود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی