تیتر امروز

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است
ابوالقاسم جراره در گفت‌وگو با «دیدارنیوز»:

فصل ساماندهی قوانین فرار رسیده است

یکی از نامزدها دوره دوادزهم مجلس شورای اسلامی معتقد است که با توجه به انباشت قوانین، در دوره بعدی نمایندگان باید آنها را ساماندهی کنند.
رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

مسی بازی ۷۶۷ را با دو راکت فنی جشن گرفت

بارسلونا موفق شد با دبل مسی که هر دو گلش را به زیباترین شکل ممکن به ثمر برساند اختلاف خود را با صدر جدول به ۴ امتیاز کاهش دهد.

کد خبر: ۸۳۹۹۸
۰۱:۴۳ - ۲۶ اسفند ۱۳۹۹
مسی بازی ۷۶۷ را با دو راکت فنی جشن گرفت
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: امشب هفته بیست و هفتم از رقابت‌های لالیگا انجام شد که بارسلونا موفق شد با درخشش نابغه آرژانتینی به سه امتیاز مهم خانگی برسد و اختلاف خود را با اتلتیکو مادرید به ۴ امتیاز کاهش دهد.

شاگردان کومان بعد از حذف تلخ در پارک دو پرنس در لیگ قهرمانان اروپا، بعد از توقف اتلتیکو مادرید، به دنبال این بود تا با پیروزی برابر هوئسکا تیم قعرنشین جدول رقابت برای فتح لیگ اسپانیا را داغ کند. بارسلونا که بازی را در اختیار داشت موفق شد در دقیقه ۱۳ با یک پاسکاری زیبا توپ را به مسی برساند و این اعجوبه با محو کردن مدافع مستقیم خود با یک ضربه کات‌دار زیبا و تماشایی به شکل زیرطاق راهی دروازه حریف شد. بارسلونا بعد از این گل توپ و میدان را بیشتر در اختیار گرفت تا گل‌های بعدی را هم بزند. ابتدا یوردی آلبا با پاس زمینی در عمق مسی می‌توانست گل دوم را بزند، اما اصابت توپ همزمان به دو تیر افقی و عمودی اجازه ثبت این گل را نداد. در ادامه بارسلونا موفق شد توسط گریژمان مهاجم فرانسوی بارسلونا با یک حرکت پا به توپ و انفرادی با یک ضربه تماشایی داخل پای چپ به گوشه بالای سمت راست دروازه هوئسکا شلیک کند و گل دوم را به زیبایی هرچه تمامتر به ثبت برساند. بارسلونا که در آستانه پیروزی با کلین شیت در نیمه اول بود یک اشتباه بچگانه از ترشتگن و زدن پای رافا میر در حالی که پاس در عرض هم تیمی میر به اوت رفته بود هوئسکا را صاحب پنالتی کرد و رافا میر هم پنالتی را تبدیل به گل کرد تا هوئسکا در پایان نیمه اول با روحیه به رختکن برود.  
 
مسی بازی ۷۶۷ را با دو راکت فنی جشن گرفت

در نیمه دوم بارسلونا که نمی‌خواست امتیازی از دست بدهد با ذهنیت برنده راهی زمین شد و موفق شد با سانتر تماشایی مسی روی دروازه هوئسکا، مینگوئزا با یک پرواز تماشایی گل سوم را به زیبایی هرچه تمامتر وارد دروازه کند تا بارسا اندکی با خیال آسوده بازی را دنبال کند. در ادامه مسی که با بازی امشب مقابل هوئسکا به ۷۶۷ بازی ژاوی برای بارسلونا رسید، برای تکمیل جشن خود موفق شد در آخرین دقایق بازی با یک ضربه فنی و تماشایی باز هم سمت چپ دروازه هوئسکا را باز کرده  و دومین گل خود را در این بازی به ثمر برساند. بارسلونا با کسب این پیروزی به امتیاز ۵۹ برسد و با اتلتیکو مادرید تیم صدرنشین که ۶۳ امتیاز دارد اختلاف خود را کمتر و کمتر کند تا هیجان برای قهرمانی در این فصل لالیگا به اوج خود برسد.  
 
مسی بازی ۷۶۷ را با دو راکت فنی جشن گرفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی