تیتر امروز

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.
سمانه نایینی:
گفت‌وگوی ویژه دیدارنیوز با یک فعال حوزه روابط عمومی سمن‌ها

سمانه نایینی: "جمع‌آوری" مناسب پسماند است نه کارتن‌خواب‌ها و کودکان کار/ ناکارآمدی شهرداری به سازمان‌های مردم نهاد آسیب زد/ خلع سواد رسانه‌ای پاشنه آشیل روابط عمومی‌ها است

امروز ۲۷ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی‌هاست و این روز بهانه‌ای شد تا دیدارنیوز در گفت و گویی با یکی از فعالان حوزه روابط‌عمومی سمن‌ها، چالش‌ها و کاستی‌های این حوزه را بررسی کند.

اسرائیل درهای زندان «جلبوع» را به روی تمام مراجعان بست

مدیریت زندان اسرائیلی "جلبوع" از بسته شدن کامل درهای این زندان پس از یورش یگان‌های سرکوبگر "متسادا" به اسرای فلسطینی خبر داد.

کد خبر: ۸۳۹۸
۱۰:۱۸ - ۱۰ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - قدری ابوبکر، رئیس هیأت امور اسرا و آزادگان فلسطینی ضمن محکوم کردن یورش گسترده یگان‌های ویژه سرکوبگر موسوم به "متسادا" و حمله به اسرا با گاز اشک‌آور و گاز فلفل، تصریح کرد: این یورش آشکارا نشان می‌دهد که اشغالگران اسرای فلسطینی را بی‌دفاع و تنها دیده‌اند و به دنبال انتقام‌جویی از آن‌ها هستند.

ابوبکر تاکید کرد: مدیریت زندان می‌خواست دست به جابه جایی خودسرانه اسرای فلسطینی در داخل زندان بزند که اسرای فلسطینی قاطعانه با این مسأله مخالفت کردند. عملیات یورش منجر به آشوب و تنش در داخل زندان شد.

وی از موسسات حقوقی و انسانی بین‌المللی و داخلی و نیز جامعه جهانی خواست دست به اقدام فوری برای توقف این هجمه‌ها علیه اسرای فلسطینی بزند و بر اسرائیل جهت پایبندی به قوانین و قطعنامه‌های بین‌المللی در تعامل با اسرای فلسطینی اعمال فشار کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی