تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

گفت‌وگوی وزرای خارجه فرانسه و آمریکا درباره ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که ایران یکی از محور‌های گفت و گوی وزرای خارجه آمریکا و فرانسه در روز گذشته بوده است.

کد خبر: ۸۳۹۴۳
۱۱:۱۹ - ۲۵ اسفند ۱۳۹۹

گفت‌وگوی وزرای خارجه فرانسه و آمریکا درباره ایران

دیدارنیوز ـ به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت امور خارجه آمریکا، ند پرایس سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور شب گذشته در بیانیه‌ای مطرح کرد: آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه آمریکا امروز با ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه گفتگو کرد. آن دو بر نقش ویژه اتحاد فرا اقیانوسی در پرداختن به چالش‌های امنیت جهانی تاکید کردند.

پرایس در این بیانیه به محور‌های دیگر این گفتگو اشاره کرده و نوشت: وزرای امور خارجه آمریکا و فرانسه درباره ایران، روسیه، چین و روند سیاسی لیبی گفتگو کردند. آن‌ها همچنین درباره صلح و ثبات قسمت شرقی مدیترانه هم صحبت کردند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی