تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
تابلو بورس

سبز شدن تابلو بورس، به رنگ بهار!

شروع آخرین هفته از سال ۱۳۹۹ با روند مثبت شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن و شاخص کل فرابورس هم راه بود و رنگ تابلو بورس سبز شد.

کد خبر: ۸۳۸۱۸
۱۳:۰۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹

سبز شدن تابلو بورس، به رنگ بهار!

دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان روز معاملاتی امروز، ۲۳ اسفند، شاخص کل بورس، شاخص هم‌وزن، روند تمام نماد‌های تأثیرگذار در بورس و شاخص کل فرابورس سبز رنگ بود. شاخص کل بورس اوراق بهادار امروز ۱.۸۷ درصد رشد داشت، یعنی رشدی ۲۲ هزار و ۵۵۴ واحدی. با این توضیح، شاخص کل بورس در ارتقاع ۱ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۳۲ ایستاد. شاخص هم‌وزن هم با رشد هزار و ۴۵۳ واحدی بر روی ۴۳۳ هزار و ۲۷۷ قرار گرفت.
تمام نماد‌های تأثیرگذار بر بورس امروز مثبت بودند. این نماد‌ها عبارتند از: «فارس»، «کچاد»، «فولاد»، «فملی»، «شپنا»، «پارس» و «پارسیان».
نماد‌های «برکت»، «اپال»، «شپنا»، «خودرو»، «خساپا»، «شستا» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نماد‌های «کزغال»، «بپیوند»، «شاروم»، «وسپهر»، «آریا»، «ذوب» و «بگیلان» در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.
آخرین قیمت ۱۱۵ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۲۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
ارزش معاملات امروز بورس امروز ۸ هزار و ۳۷ میلیارد تومان بود و ارزش معاملات فرابورس ۱۴ هزار و ۷۴۰ میلیارد تومان بود.
شاخص کل فرابورس نیز با روندی مثبت، ۱۱۶ واحد رشد داشت و بر روی ۱۷ هزار و ۱۹۸ ایستاد. نماد‌های تأثیرگذار فرابورس عبارت بودند از «آریا»، «صبا»، «هرمز»، «ارفع»، «ومهان»، «زاگرس» و «شگویا».

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی