تیتر امروز

تلاش کن! طلاش کن

تلاش کن! طلاش کن

رویکرد پریسکوپ برآن است که دغدغه و علاقه مندی‌های نسل z رو با تجربه و دانش نسل‌های قبل‌تر ادغام کند تا نتایج جالب و جدیدی در راستای اهداف شغلی هر دو نسل برسد. در قسمت سوم این برنامه چشم پریسکوپ...
رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه
گفت‌وگوی دیدار در برنامه جامعه‌پلاس با وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی

رضا صالحی‌امیری:سالیانه ۱۵ میلیارد دلار از کشور خارج می‌شود/ مساله،فرار نخبگان است نه مهاجرت/ با حجاب موافقم با اجبار نه

جامعه پلاس در یکی دیگر از برنامه‌های خود میزبان رضا صالحی امیری، وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی بود؛ او از دلایل فرار نخبگان گفت و تاکید کرد که به همین دلیل سالیانه ۱۵ میلیارد دلار سرمایه از...
شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت
«دیدارنیوز» آخرین اختلافات پساانتخاباتی اصولگرا‌ها را بررسی می‌کند:

شهرنویی‌ها! واژه‌ای که در «جدال قالیبافی‌ها و صبح‌ ایرانی‌ها» به کار رفت

جدال اصولگراها در فضای پساانتخاباتی همچنان ادامه دارد و بنا به گفته دبیرکل صبح ایران، قالیبافی‌‎ها از هر فرصتی استفاده می‌‎کنند تا آنها را تخریب کنند.

کیهان:در موزه هنرهای معاصر تهران،آثار مستهجن غربی نشان می دهند

کد خبر: ۸۳۷۹۱
۰۹:۰۵ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۹
کیهان:در موزه هنرهای معاصر تهران،آثار مستهجن غربی نشان می دهند
 
دیدارنیوز - کیهان نوشت: وبگاه رسمی ‌موزه هنرهای معاصر تهران چند صباحی است آثار نقاشی مستهجنی را با عنوان هنر غربی در معرض دید عموم قرار داده است!

 این موزه که پیش ‌از این نیز با بحث خروج و انتقال برخی آثار گران‌قیمت و نفیس از گنجینه به خارج کشور خبرساز شده بود این‌بار نیز بعد از تعطیلی ۳۰ ماهه به علت مرمت و بازسازی که با حضور برخی از سفرای کشورهای اروپایی و البته استقبال محدود هنرمندان بازگشایی شد آثار مستهجنی را در وبگاه رسمی ‌خود منتشر کرده است.

 البته مشاهدات میدانی حاکی از آن است که برخی آثار نصب‌شده بر روی دیواره‌های موزه هنرهای معاصر تهران که قابلیت بازدید حضوری و فیزیکی نیز دارد چندان تفاوتی با آثار مستهجن منتشرشده در وبگاه رسمی ‌این موزه نداشته تا جایی‌که محتوای برخی از این آثار به‌صراحت مقوله حجاب را مورد توهین و تمسخر قرار داده است.

با این ‌حال باید این پرسش مطرح شود که آیا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بخشی تحت عنوان نظارت بر آثار وجود نداشته که بزرگ‌ترین و معتبرترین موزه هنرهای تجسمی‌ کشور به‌راحتی توانسته این‌چنین آثاری را در معرض دید عموم قرار دهد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی