تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لیورپول ۰ - ۱ چلسی: خبر بد از آنفیلد

در ادامه مسابقات لیگ برتر انگلستان، لیورپول مدافع عنوان قهرمانی در خانه و برابر چلسی بعد از سال ۲۰۱۴ و برای پنجمین بازی متوالی شکست خورد.

کد خبر: ۸۳۳۴۳
۰۲:۰۲ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
لیورپول آنفیلد
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: بازی‌های لیگ برتر انگلستان امشب هم پیگیری شد که نتایج آن را باهم مرور می‌کنیم:

آنفیلد همچنان در انتظار نخستین برد نوبرانه قرمز‌ها
در هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلستان، قرمز‌های شهر بندری لیورپول میزبان شیر‌های آبی لندن بودند و مطابق همیشه و روال معمول متحمل پنجمین شکست متوالی برابر چلسی شدند تا گرفتن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای شاگردان کلوپ سخت و دشوار شود.  
 
لیورپول ۰ - ۱ چلسی: پنج باخت متوالی قرمز‌ها با کلوپ در آنفیلد بعد از ۱۲۸ سال

شاگردان کلوپ که در این بازی با وجود بازگشت فابینیو و دیگو جوتا از کمند مصدومیت به دنبال پیروزی در خانه و قطع نوار باخت‌های متوالی بودند، اسیر هافبک‌های قدرتمند چلسی به خصوص توپ ربایی‌های انگولو کانته شد و نتوانست بازی خوبی را به نمایش بگذارد. چلسی در این دیدار ابتدا روی پاس طلایی جورجینو برای ورنر و خروج اشتباه آلیسون به گل رسید، اما با بازبینی صحنه توسط داوری ویدیویی گل مردود شد و لیورپول امیدوار شد. این امیدواری چندان طولانی نبود و این بار روی پاس درخشان کانته برای میسون مونت و حرکت در عرض او پشت محوطه لیورپول ضربه داخل پای راست به سمت دروازه لیورپول گل اول را برای بازیکنان چلسی به ثمر رساند. چلسی بعد از این گل در نیمه دوم کاملا عقب نشست و اجازه هیچ فرصت خطرناکی بر روی دروازه خود به لیورپول نداد تا شاگردان کلوپ برای پنجمین بازی متوالی در خانه مغلوب چلسی شوند. توماس توخل سرمربی جدید آبی‌ها اولین مربی چلسی تبدیل شد که بعد از سال ۲۰۱۴ که آخرین پیروزی چلسی در آنفیلد رقم خورده بود بار دیگر به پیروزی برسد. لیورپول برای اولین بار در تاریخ ۱۲۸ ساله خود پس از تاسیس پنج بازی متوالی شکست خورد. چلسی هم پس از حضور توخل در ۱۰ بازی گذشته خود ۷ پیروزی و ۳ تساوی به دست آورده و تنها دو گل خورده و در ۸ بازی هم دروازه خود را بسته نگه داشته است.  
 
لیورپول ۰ - ۱ چلسی: پنج باخت متوالی قرمز‌ها با کلوپ در آنفیلد بعد از ۱۲۸ سال
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی