تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

ابزار‌های الکترونیکی جایگزین دفترچه بیمه شدگان می‌شود

نمایندگان مجلس سازمان‌های بیمه‏ گر را مکلف کردند نسبت به ارسال برخط اطلاعات بیمه ‏شدگان خود و جایگزینی ابزار‌های الکترونیکی به جای دفترچه برای بیمه شدگان خود استفاده کنند.

کد خبر: ۸۳۲۶۳
۱۵:۱۳ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

ابزار‌های الکترونیکی جایگزین دفترچه بیمه شدگان می‌شود

 

دیدارنیوز ـ نمایندگان در نشست علنی نوبت دوم امروز -چهارشنبه - در جریان بررسی بخش هزینه‌ای لایحه بودجه سال ۱۴۰۰، با ردیف بند ج تبصره ۱۷موافقت کردند.

 

در بندج تبصره ۱۷آمده است:به منظور اجرائی نمودن بند (چ) ماده (۷۰) قانون برنامه ششم توسعه، موضوع استقرار پایگاه اطلاعات برخط بیمه‏ شدگان درمان کشور و مدیریت مصارف و منابع، کلیه شرکت‌ها و صندوق‏های بیمه پایه و تکمیلی درمان اعم از دولتی و غیردولتی و نیز دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۵) قانون مدیریت خدمات کشوری، از جمله سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح، سازمان تأمین اجتماعی و سایر سازمان‌های بیمه‏ گر مکلفند نسبت به ارسال برخط اطلاعات بیمه ‏شدگان خود و به‏ روزرسانی پایگاه مذکور به‌صورت رایگان و مستمر اقدام و از پایگاه مذکور از طریق جایگزینی ابزار‌های الکترونیکی به جای دفترچه و با استفاده از سامانه (سرویس) استحقاق‌سنجی سازمان بیمه سلامت ایرانیان، جهت ارائه کلیه خدمات بیمه‏ای و درمانی به بیمه ‏شدگان تحت پوشش خود استفاده کنند.

 

بر این اساس، اجرای مقررات این بند در تبادل اطلاعات فیمابین سازمان خدمات درمانی نیرو‌های مسلح و پایگاه اطلاعات بر خط بیمه شدگان درمان کشور طبق دستورالعمل مشترکی خواهد بود که توسط وزرای دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ می‌شود.

منبع: ایرنا
برچسب ها: دفترچه بیمه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی