تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد:

سفر‌های نوروزی فعلا ممنوع نیست/ آمادگی برای اجرای مصوبات

محمد اسلامی اعلام کرد: تا کنون هیچ ممنوعیتی برای سفر‌های نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی اعلام ننشده است، اما اگر ابلاغ شود بلافاصله اجرایی خواهد شد.

کد خبر: ۸۳۲۱۴
۰۸:۵۸ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۹

سفر‌های نوروزی فعلا ممنوع نیست/ آمادگی برای اجرای مصوبات

 

دیدارنیوز ـ با وجود هشدار‌های متعدد مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنان برنامه‌ریزی سفر‌های نوروزی از سوی شرکت‌های حمل و نقلی مختلف در حوزه‌های هوایی، ریلی و جاده‌ای ابلاغ شده و بلیت‌ها نیز برای شهر‌های مختلف فروخته می‌شود که البته تا کنون این سفر‌ها ممنوع نشده است.

 

ایرج حریرچی - معاون کل وزارت بهداشت - در آخرین اظهاراتش در این باره گفت: فعلا سفر نوروزی با خودرو‌های شخصی ممنوع است و ستاد ملی مقابله با کرونا برای سفر با قطار و هواپیما فعلا تصمیمی نگرفته است. البته بستگی به وضعیت بیماری و شدت شیوع ویروس انگلیسی دارد که می‌تواند این تصمیمات را دستخوش تغییر کند.

 

در این باره که چرا با وجود جهش یافتن شیوع ویروس کرونا در کشور در انواع کرونای چینی و انگلیسی، سفر‌های نورزی در حال برنامه‌ریزی و اجراست به سراغ محمد اسلامی –وزیر راه و شهرسازی – رفتیم که در این باره به ایسنا گفت: تا کنون هیچ کسی سفر با وسایل حمل و نقل عمومی را در اسفند ماه و نوروز ممنوع نکرده و این مسئله مشمول هیچگونه محدودیتی به جز رعایت الزامات بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا نشده است.

 

وی افزود: بر این اساس شرکت‌های حمل و نقلی به صورت روتین برنامه‌های خودشان را اعلام کرده‌اند، اما اگر منع سفری از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شود قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر سفر‌های نوروزی بر اساس ضوابط، مقررات و پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی شده و همه دستورالعمل‌های آن نیز مدون و ابلاغ شده است ادامه داد: سفر‌های نوروزی برنامه‌ریزی شده از سوی شرکت‌های حمل و نقلی مختلف هیچ تناقضی با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ندارد.

 

اسلامی تاکید کرد: تا کنون ممنوعیتی برای انجام سفر‌های نوروزی با وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس، قطار یا هواپیما اعلام نکرده‌اند و مسئولان و متولیان بهداشتی اعلام کردند که مردم در اسفند ماه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بتوانیم نوروز آرامی را تجربه کنیم، اما هنوز هیچ اتفاق خاصی نیافتاده است که البته به محض تصویب و ابلاغ هر گونه ممنوعیت یا محدودیتی در زمینه سفر‌های نوروزی بلافاصله آن را اجرا خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی