تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری خبرداد: ممنوعیت پرواز از مبدا و مقصد ۳۲ کشور به ایران/ محدودیت‌های جدید پرواز‌های خوزستان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با هدف مقابله با شیوع ویروس کرونا از ممنوعیت پرواز از مبدا ایران به ۳۲ کشور و برعکس خبر داد.

کد خبر: ۸۳۰۶۳
۱۵:۴۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری:پرواز از مبدا و مقصد ۳۲ کشور به ایران ممنوع شد

 

دیدارنیوز ـ به گزارش روز یکشنبه وزارت راه و شهرسازی، «محمدحسن ذبیخش» اظهار داشت: براساس مصوبه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و با هدف پیشگیرانه در جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در کشور، پذیرش مسافر از کشور‌های پرخطر به ایران ممنوع شد.

 

وی افزود: وضعیت پذیرش مسافران کشور‌های با شرایط ویژه، مسافران مستقیم یا غیرمستقیم به مقصد ایران که ظرف حداکثر دو هفته قبل از موعد سفر بیش از چهار ساعت در یکی کشور‌های انگلیس، آفریقای جنوبی، آنگولا، آرژانتین، بولیوی، بوساوانا، برزیل، بروندی، کیپ‌ورد، شیلی، کلمبیا، جمهوری دموکراتیک کنگو، اکوادور، اسواتینی، گینه فرانسوی، لسوتو، گویان، مالاوی، موریتانی، موزامبیک، نامیبیا، پاناما، پاراگوئه، پرو، رواندا، سیشیل، سورینام، تانزانیا، اوروگوئه، ونزوئلا، زامبیا و زیمباوه اقامت داشته‌اند، تا اطلاع ثانوی امکان ورود به جمهوری اسلامی ایران را ندارند و پذیرش آن‌ها در فرودگاه کشور مبدا ممنوع است.

 

ذیبخش تاکید کرد: همه اتباع ایرانی و خارجی که قصد سفر به ایران را دارند، ملزم به ارائه گواهی تست مولکولی (RT-PCR) منفی از نظر کووید ۱۹ با مدت اعتبار حداکثر ۹۶ ساعت از آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت کشور مبدا به زبان انگلیسی یا مورد تایید کنسولگری پیش از سوار شدن به هواپیما در فرودگاه مبدا هستند.

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوریی افزود: مسافران باید فرم خوداظهاری عدم ابتلا به کووید۱۹ را در فرودگاه مبدا قبل از صدور کارت پرواز تکمیل و به نماینده شرکت هواپیمایی ارائه کنند و همچنین فرم تعهد مسافر را در طول پرواز تکمیل و در فرودگاه مقصد به نماینده وزارت بهداشت مستقر در فرودگاه تحویل دهند.

 

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری، هزینه تست مولکولی (RT-PCR) بر عهده مسافر است.

 

کاهش پرواز‌های خوزستان و شرط تست PCR برای مسافران

 

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری همچنین درباره آخرین وضعیت پرواز‌های خوزستان، اعلام کرد: با توجه به گسترش شیوع کرونای انگلیسی در خوزستان پرواز‌های این استان، شامل فرودگاه‌های اهواز، آبادان، ماهشهر، دزفول و آغاجاری به یک سوم کاهش یافت.

وی گفت: کلیه مسافران که قصد سفر از مبدا و مقصد استان خوزستان را دارند باید قبل از سوار شدن به هواپیما آزمایش PCR منفی از نظر کووید ۱۹ با اعتبار حداکثر ۷۲ ساعت را ارائه دهند.

 
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی