تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
گزارش زنده انتخابات مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون فوتبال:

شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای رئیس فدراسیون فوتبال شد

امروز در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، تا این لحظه شهاب‌الدین عزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

کد خبر: ۸۳۰۱۹
۰۹:۵۷ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹
رئیس فدراسیون فوتبال
 
دیدارنیوز - سرویس ورزشی: مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال امروز ۱۰ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح در سالن اجلاس سران آغاز به کار کرده و اعضای مجمع باید از میان علی کریمی، شهاب الدین عزیزی خادم، مصطفی آجورلو و کیومرث هاشمی یک نفر را به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال انتخاب کنند.

* مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال متشکل از ۸۹ عضو است که فقط ۸۷ عضو در مجمع حق رای خواهند داشت و نامزدی که بتواند ۴۴ رای از آرای اعضای این مجمع را به خود اختصاص دهد رئیس بعدی فدراسیون فوتبال ایران در ۴ سال آینده خواهد بود. در صورتی که هیچ یک از نامزد‌ها به این حد نصاب نرسند، دو نامزدی که بیشترین رأی را آورده‌اند به دور دوم خواهند رفت تا رئیس فدراسیون فوتبال در دور دوم رأی گیری این بار از بین آن‌ها انتخاب شود.

* به جز صندلی ریاست، باید تکلیف ۱۰ کرسی هیات رئیسه هم مشخص شود. بعد از تعیین ریاست فدراسیون فوتبال، نوبت به رای گیری برای سه نامزد پیشنهادی رئیس جدید برای سمت‌های نایب رئیس اول، دوم و سوم (بانوان) است. اعضای مجمع به نفرات معرفی شده رای خواهند داد و کسی که ۵۰ درصد آرا را به دست آورد، می‌تواند همراه با رئیس جدید راهی ساختمان سئول شود.

در ادامه حاضران برای سمت‌های باقی مانده در هیات رئیسه رای گیری می‌کنند. از میان داوطلبان، دو نفر از میان مدیران عامل باشگاه‌ها، دو نفر از میان روسای هیات‌های فوتبال و همینطور سه نفر از میان کارشناسان انتخاب خواهد شد.

در این بخش هم نفراتی که در هر بخش بیشترین آرا را به دست بیاورند، راهی هیات رئیسه می‌شوند که با توجه به تعدد نامزدها، احتمالا آرا میان افراد مختلف تقسیم خواهد شد و رقابت سخت‌تر از بخش ریاست است.

طبق خواسته نامزد‌های ریاست فدراسیون و برای شفافیت بیشتر مجمع انتخاباتی، این مراسم به صورت زنده از طریق اینستاگرام فدراسیون فوتبال پخش خواهد شد.

با گزارش لحظه به لحظه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال همراه ما باشید.
 
۱۴:۵۶ بعد از اعلام آرای مربوط به انتخاب هیات رییسه، بهرام رضاییان مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم نیز به جمع اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال راه یافت. محمدرضا ساکت و سراجی مدیران عامل دو باشگاه سپاهان و سایپا با آرای مساوی ۲۵، به مرحله دوم رای گیری رفتند تا شانس خود را برای حضور در هیات رییسه بسنجند.
 
کابینه عزیزی خادم در فدراسیون مشخص شد
 
عزیزی خادم روابط خوبی با حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران دارد و حتی او را برای گرفتن پست صندلی نایب رئیسی دوم هم معرفی کرده بود که رد صلاحیت سرپرست مدیرعاملی سابق فدراسیون فوتبال، سبب شد تا رئیس جدید فدراسیون نتواند از این چهره در کابینه خود استفاده کند؛ با این حال این روابط با توجه به تاثیری که بهاروند روی هیئت‌های فوتبال دارد، به نظر می‌رسد در رای گیری انتخابات فوتبال و ریاست عزیزی خادم بی تاثیر نبوده باشد.

حالا به نظر می‌رسد حیدر بهاروند انتخاب اول عزیزی خادم برای ریاست سازمان لیگ باشد و با این وصف بهاروند همچنان به فعالیت خود در دوره جدید فوتبال ایران نیز ادامه خواهد داد و سازمان لیگ را هدایت می‌کند.

شهاب عزیزی خادم قبل از انتخابات، منصور قنبرزاده، حیدر بهاروند و شهره موسوی را به عنوان نواب رییس اول تا سوم خود معرفی کرده بود، اما منصور قنبرزاده قبل از انتخابات انصراف داد و حیدر بهاروند نیز رد صلاحیت شد تا دو تن از نایب رئیس‌های او به انتخابات نرسند. شهره موسوی، اما به عنوان نایب رییس سوم عزیزی خادم از اعضای مجمع فدراسیون رای اعتماد دریافت کرد.

گفته می‌شود علی خطیر معاون سابق ورزشی باشگاه استقلال نیز به زودی به سایر اعضای کابینه عزیزی خادم اضافه خواهد شد و با سمت دبیرکلی در فدراسیون فوتبال فعالیت خواهد کرد.
 
۱۴:۲۰ احسان اصولی، رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با ۲۵ رای در میان هیات‌های استانی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال شد.
 
۱۴:۰۰ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از حضور در نشست مجمع انتخابات گفت: من فقط روی کارم تمرکز دارم. مهم این است تیم خوب کار کند و همه برای پیشرفت تیم و موفقیت فوتبال ایران تلاش کنند.
 
۱۳:۵۰ طراحی چهره هر چهار نامزد انتخابات فدراسیون فوتبال نیز به پایان رسید
 
شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای رئیس فدراسیون فوتبال شد
 
۱۳:۴۰ رای گیری برای انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مطابق با همان لیست قبلی در حال انجام است.  
 
۱۳:۳۰ آذری: لابی گری به معنای فساد نیست، اما این انتخابات نشان داد با برای رسیدن به شرایط ایده‌آل هنوز فاصله داریم
 
 
۱۳:۲۵ شهاب عزیزی خادم در اولین سخنرانی خود بعد از انتخاب شدن به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال گفت: خودم را خادم فوتبال ایران  می‌دانم و امیدوارم با تیم جدید مدیریتی و هماهنگی با اعضای مجمع و تمام ارکان نظام، از فوتبال دفاع کنیم و فصلی نو با نگاهی نو ارائه کنیم. او ادامه داد: از آقای نبی و بهاروند تشکر می‌کنم که در این یک سال تلاش کردند این فصا با اساسنامه جدید تشکیل شود. امروز در کنار هم نماد دموکراسی بودیم و از اعتمادی که به من و خانم موسوی کردید تشکر می‌کنم.
 
شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای رئیس فدراسیون فوتبال شد
 
۱۳:۲۰ سخنرانی شهاب‌الدین عزیزی خادم رئیس جدید فدراسیون فوتبال شروع شد.
 
۱۳:۱۷ محسن ترکی: بعد از اینکه آرای کم علی کریمی را دیدم از سالن مجمع خارج شدم.
 
 
۱۳:۱۳ با توجه به اینکه نواب رئیس اول و دوم معرفی شده از سوی شهاب عزیزی خادم احراز صلاحیت نشدند، شهره موسوی تنها نایب رئیس مربوط به فوتبال بانوان است که با آرای باطله رقابت می‌کند. در نهایت او با 70 رای نایب رئیس سوم عزیزی خادم شد.
 
شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای رئیس فدراسیون فوتبال شد
 
۱۳:۰۹ رای گیری نایب رئیسان شهاب عزیزی خادم به پایان رسید
 
۱۲:۵۹ صحبت‌های کیومرث هاشمی بعد از شکست در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را ببینید.
 
 
۱۲:۵۴ علی کریمی فقط ۹ نفر به دنبال تغییر رئیس فدراسیون بودند و روز مهندس را با تاخیر به مهندسان تبریک می‌گویم
 
 
۱۲:۴۴ شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای رسما رئیس فدراسیون فوتبال ایران شد و کیومرث هاشمی نیز ۳۸ رای را به دست آورد.
 
شهاب‌الدین عزیزی خادم با ۴۹ رای رئیس فدراسیون فوتبال شد
 
۱۲:۴۰ با شمارش آرا انتخابات در دور دوم، تا اینجای کار هر دو نامزد با آرا تساوی در حال رقابت هستند.
 
۱۲:۲۸ ابراهیم شکوری که پیش از این نامزد انتخابات هیئت رئیسه بود، انصراف داد.
 
۱۲:۱۲ بعد از پایان رای گیری دور نخست و شمارش آرا حالا با حضور شهاب‌الدین عزیزی خادم به همراه کیومرث هاشمی در دور دوم با یکدیگر رقابت خواهند کرد تا رئیس جدید فدارسیون فوتبال مشخص شود
 
۱۲:۵ علی کریمی و مصطفی آجرلو بعد از شکست در رای گیری صحن جلسه مجمع را ترک کردند.
 
 
۱۲:۰۰ بعد از شمارش آرا شهاب الدین عزیزی خادم با ۳۵ رای، علی کریمی با ۹ رای، کیومرث هاشمی با ۲۴ رای و مصطفی آجرلو با ۱۸ رای به دست آوردند و یک رای هم باطل شد. در نهایت عزیزی خادم به همراه کیومرث هاشمی به دور دوم رفتند.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: کیومرث هاشمی و شهاب‌الدین عزیز خادم به دور دوم رفتند
 
۱۱:۵۶ آرا در حال شمارش است و رقابت نزدیک بین کیومرث هاشمی و شهاب‌الدین عزی خادم است که شهاب الدین عزیزی خادم از هاشمی پیش است.  
 
۱۱:۵۰: همه ۸۷ رای مجمع به داخل صندوق آرا ریخته شده و حالا باید دید چه کسی رئیس فدراسیون می‌شود.
۱۱:۴۷ رای گیری رئیس فدراسیون فوتبال به پایان رسید و حالا بعد از خالی کردن آرا برای شمردن آرا به پای تخته سفید کنار میز مجمع برده شد.

۱۱:۴۵ اسکوچیچ، احسان حاج صفی سرمربی  و کاپیتان تیم ملی هم رای خود را به داخل صندوق انداختند

۱۱:۴۲ بعد از پایان رای‌گیری از مدیران چهار تیم از باشگاه‌های تیم‌های دست دوم، فوتسال و ... نیز آرا خود را به صندوق انداختند 
 
تصاویری از رای‌‌های انداخته شده به داخل صندوق
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۱:۴۰ بعد از پایان رای گیری از مدیران استان‌ها، رای گیری از مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دوم با ترتیب خواندن اسامی شروع شد.
 
در حالی که جلسه مجمع انتخاباتی از طریق صفحه اینستاگرام فدراسیون فوتبال در حال پخش بود به دلیل مخفی بودن آرا و آغاز رای گیری پخش زنده متوقف شد. 
 
۱۱:۳۰ جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون به درخواست چهار نامزد ریاست فدراسیون فوتبال و به منظور شفافیت بالا، به طور زنده از صفحه اینستاگرام فدراسیون فوتبال در حال پخش است.

۱۱:۲۵ رای گیری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون شروع شد در حین رای دادن مهدی‌محمد نبی دبیر فدراسیون به همراه فلاحتی عضو کمیته بدوی تاکید کردند عکاسی از رای و نشان دادن آن رای هر کدام از مجمع ابطال خواهد شد.  رای دادن بر اساس حروف الفبای استانی و با ترتیب سه نفره همراه است. 
 
۱۱:۱۴ دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی هم در جلسه نشست حضور دارد.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۱:۱۳ فرهاد حمیداوی مالک شهر خودرو بعد از حواشی اخیر به وجود آمده مدت‌ها در محافل ورزشی حضور نداشت امروز در کنار اسماعیل خلیل زاده مدیر عامل استقلال و مجید سمیعی مدیرعامل پرسپولیس دیده شد.  
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۱:۱۲ حضور نیما نکیسا در جلسه مجمع
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۱:۱۰ علی فلاحتی مسئول کمیته بدوی فدراسیون فوتبال درباره رد صلاحیت کسانی که در انتخابات فدراسیون فوتبال ثبت نام کرده بودند گفت علت رد صلاحیت نداشتن صلاحیت لازم نبود بلکه ایراد «شکلی» وجود داشت و اغلب فرم‌های ثبت نام را دیر رساندند. او همچنین گفت اگر کسی نتواند بیش از نصف آرا را به دست بیاورند دو نفر از نامزد‌هایی که آرای بیشتری را به دست بیاورند به دور دوم خواهند رفت. همچنین او در ادامه گفت هیچ یک از اعضای مجمع حق عکس گرفتن از آرای خود را ندارند.  
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
نمایی از کاندیداهای ریاست فدراسیون فوتبال در جلسه مجمع
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۰:۵۷ حیدر بهاروند سرپرست پرحاشیه فدراسیون فوتبال در سخنرانی خود اعلام کرد با توجه به اینکه به فدراسیون لقب بدهکار دادند و با اینکه انتقاد‌ها قابل قبول است، اما هر کس رئیس فدراسیون شود بعد از رفع تحریم‌ها ۱۴۰ تا ۱۵۰ میلیارد تومان پول خواهد داشت که می‌تواند کمک بزرگی به ساخت زیرساخت‌ها در فدراسیون فوتبال کند.
 
۱۰:۵۶ شهاب‌الدین عزیزی خادم به همراه علی کریمی بعد از مشت دادن کرونایی، در کنار مصطفی آجرلو مدیرعامل پیشین پاس و استیل‌آذین که زمانی علی کریمی در آن تیم حضور داشت نشستند.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۰:۵۳ مصوبه مجمع قبلی فدراسیون فوتبال با اکثریت آرا به تایید رسید.  
 
۱۰:۴۰ با اعلام مهدی‌محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال، ۸۶ نفر از ۸۷ نفر مجمع، در این جلسه حضور دارند. همچنین نبی بعد از خواندن پیام مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش در این جلسه، صورت جلسه را خواند و مصوبات آن نیز اعلام شد.
 
در حالی که مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه انتخاباتی حضور ندارد او همزمان در جلسه ستاد سازماندهی امور جوانان حضور دارد.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
از حواشی جالب در جلسه مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال حضور یک نقاش در طبقه دوم است که همزمان با برگزاری جلسه چهره چهار نامزد ریاست انتخابات فدراسیون را به تصویر می‌کشد.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۰:۳۰ جلسه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حدودا با نیم ساعت تاخیر با سخنرانی مهدی‌محمد نبی آغاز شد
 
۱۰:۲۲نکته مهم در این جلسه حضور نداشتن مهدی تاج و علی کفاشیان دو رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در این نشست تا به این لحظه است.  
 
۱۰:۲۰ محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان و مدیرفنی پیشین تیم ملی ایران و از نامزد‌های کسب کرسی مدیران باشگاه‌ها در این جلسه حضور دارد.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۰:۱۷ در این جلسه با اینکه وسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان حضور ندارد، اما حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال به همراه مهدی‌محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال در جلسه حضور دارند.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۰:۱۶مراسم آغازین برنامه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال که قرار بود از ساعت ۱۰ صبح آغاز شود از همان ابتدای کار با ۱۶ دقیقه دقیقه تاخیر آغاز شد.
 
۱۰:۰۹ علی کریمی به همراه کیومرث هاشمی دو تن از کاندیدا‌های جدی ریاست فدراسیون فوتبال در صحن نشست سران کنار یکدیگر نشستند.
 
گزارش زنده از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی رئیس می‌شود؟
 
۱۰:۰۵ شهاب‌الدین عزیزی خادم و مصطفی آجرلو دو نفر دیگر از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون فوتبال به طور همزمان وارد جلسه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شدند.
 
 
۹:۵۵علی کریمی نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به همراه بهنام ابوالقاسم‌پور بعد از دیدار با کیومرث هاشمی دیگر نامزد ریاست فدراسیون فوتبال به محل برگزاری انتخابات رفتند.
 
۹:۴۵ وحید هاشمیان عضو کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران نیز دقایقی پیش راهی جلسه مجمع فدراسیون فوتبال شد.
 
۰۹:۴۳ - دو نفر از نمایندگان AFC که روی انتخابات امروز نظارت خواهند داشت وارد سالن سران اجلاس شدند.

۰۹:۴۰ - کیومرث هاشمی به عنوان اولین کاندید ریاست فدراسیون وارد سالن برگزاری انتخابات شد.
 
اخبار لحظه به لحظه از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی به صندلی ریاست می‌رسد؟

۰۹:۲۵ کیومرث هاشمی، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در محل برگزاری انتخابات حاضر شد.  

۰۹:۱۰ علی کریمی، نامزد انتخابات ریاست فدراسیون در محل برگزاری انتخابات حاضر شد.  
 
اخبار لحظه به لحظه از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی به صندلی ریاست می‌رسد؟

۰۹:۰۰ - احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال انصراف خود را از حضور در انتخابات فدراسیون فوتبال اعلام کرد. وی نامزد حضور در هیات رییسه این فدراسیون بود.  
 
اخبار لحظه به لحظه از مجمع فدراسیون فوتبال: چه کسی به صندلی ریاست می‌رسد؟
 
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۰
0
0
چرا بروز نمیشه خبر
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی