تیتر امروز

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.
هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!
افاضات اضافه

هم تشکر می‌کنیم و هم حمایت!

عوام‌الملک در هفته‌ای که گذشت به «حماسه» بزرگ اخیر در کشور اشاره کرده و گفته بابت این اتفاقات ما فقط باید متشکر باشیم و حمایت کنیم.

لوگوی جدید پژو رونمایی شد

قرار است خودروی پژو ۳۰۸، نخستین نمونه از نسل های آتی خودروهای پژو باشد که به لوگوی جدید مجهز می شود.

کد خبر: ۸۲۸۶۱
۱۰:۰۰ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از اتوکار، در حالی که شرکت خودروسازی پژو پس از ادغام با فیات - کرایسلر در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگترین خودروسازان جهان است، از برند جدید این خودروساز رونمایی شد که به شکل یک شیر در پس‌زمینه تاریک خواهد بود. 

طبق توافق پژو و فیات، برند جدید محصولات خود را تحت نام استلانتیس به بازار عرضه خواهد کرد که نامی یونانی و برگرفته از واژه استلو به معنای ستاره خواهد بود. در بیانیه مشترک شرکت های پژو-سیتروین و فیات-‌کرایسر آمده است: برند جدید خودرویی دارای انگیزه های نیرومند و یک فرهنگ سازمانی قدرتمند خواهد بود. ما در کنار هم جمع شده ایم تا به یک رهبر جدید جهانی بازار خودرو تبدیل شویم که به تمامی نیازهای مشتریان با سلایق مختلف پاسخ دهد.

لیندا جکسون - مدیرعامل گروه خودرویی پژو - گفت: از سال ۲۰۲۰ پروژه های توسعه برند پژو وارد فاز تازه ای شد. اکنون پژو ۲۱۰ ساله شده و قدیمی ترین برند خودرویی است که تاکنون موفق شده تا سرپا بماند.

قرار است خودروی پژو ۳۰۸، نخستین نمونه از نسل های آتی خودروهای پژو باشد که به لوگوی جدید مجهز می شود. به تدریج و تا پایان سال ۲۰۲۳ همه تولیدات پژو منقش به لوگوی جدید خواهند بود. لوگوی جدید یازدهمین لوگوی خودروسازی پژو از سال ۱۸۵۰ تاکنون خواهد بود. 

طبق اعلام پژو، لوگوی جدید نمادی از اهمیت زمان و در لحظه زندگی کردن است و واسطه‌ای بین میراث و آینده پژو خواهد بود. پژو همچنین وعده داده است تا با به کارگیری مفاهیم و ایده های جدید در تولید محصولات خود، عملکرد محصولات خود را هم از بعد ظاهری و هم از بعد فنی ارتقا دهد.

امسال پژو قرار است نمونه های جدید خودروهای ۳۰.۸، ۲۰۸، ۵۰۸ و همچنین پژو ۵۰۰۸ را رونمایی کند. پلتفرم تولیدی ای ام پی ۲ این شرکت هم قرار است به روز تر شود و محصولات جدید سازگاری بیشتری با موتورهای الکتریکی داشته باشد.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی