تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گروسی: توافق با ایران اجازه نظارت بر فعالیت‌های کلیدی این کشور را می‌دهد

مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درخصوص توافق میان ایران و آژانس اتمی تصریح کرد که این توافق به آژانس اجازه نظارت بر فعالیت‌های کلیدی ایران را خواهد داد.

کد خبر: ۸۲۷۶۱
۲۳:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹
دیدارنیوز به نقل از نشنال پست، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس‌ بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه در اظهاراتی درخصوص توافق میان آژانس اتمی و ایران گفت: این سیستمی است که به ما اجازه می‌دهد تمامی فعالیت‌های کلیدی ایران را که در این برهه انجام می‌گیرد، ثبت و بر آن‌ها نظارت کنیم تا در انتها بتوانیم تمام این اطلاعات را بازیابی کنیم.

وی در ادامه تصریح که آژانس بین‌المللی انزژی اتمی از این طریق می‌تواند بفهمد که ایران در این بازه زمانی چه میزان مواد را "غنی‌سازی" کرده است.

گروسی ادامه داد: برخی می‌گویند که در آخر اگر ایران بخواهد و توافقی در کار نباشد، آن‌ها این اطلاعات را از بین خواهند برد. بله اما اگر در آخر توافقی درکار نباشد، همه چیز از بین رفته است.

وی با تاکید بر اینکه اگر به خاطر توافق آخر هفته وی نبود، شرایط قابل بازگشت نمی‌شد، گفت: در این صورت ما درخصوص اینکه چه اتفاقاتی در زمینه غنی‌سازی و دیگر فعالیت‌های مربوطه رخ می‌دهد هیچ اطلاعی پیدا نمی‌کردیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی