تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

مهین فرهادی‌زاد: لباس ژیمناستیک زنان مجوز نگرفته است

معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به حواشی مطرح شده در مورد تایید یا عدم تایید لباس دختران ژیمناستیک برای حضور در مسابقات جهانی آکروژیم گفت: به لباس آکروباتیک ژیمناستیک اصلا مجوز داده نشده است.

کد خبر: ۸۲۶۶۹
۱۴:۱۳ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹

مهین فرهادی‌زاد: لباس ژیمناستیک زنان مجوز نگرفته است

 

دیدارنیوز ـ دو روز قبل خبری مبنی بر تایید لباس ژیمناستیک زنان ایران برای حضور در مسابقات جهانی آکروژیم (آکروباتیک ژیمناستیک) بر خروجی سایت فدراسیون ژیمناستیک و کانال وزارت ورزش قرار گرفت، اما این خبر بعد از چند ساعت حذف شد که همین موضوع ابهاماتی را در مورد تایید یا عدم تایید لباس مطرح کرد.

مهین فرهادی‌زاد، معاون توسعه ورزش زنان وزارت ورزش و جوانان در مورد وضعیت تایید لباس دختران ژیمناستیک گفت: خانم اینچه‌درگاهی (رئیس فدراسیون ژیمناستیک) زحمت زیادی کشیده و در رابطه با "ژیمناستیک برای همه" در جلسات ما هم شرکت کرده است. "ژیمناستیک برای همه" ورزشی است که در آن تعدادی از دختران ورزشکار حرکات بسیار ساده‌ای را انجام می‌دهند و لباسی را هم آورد.

او افزود: ژیمناستیک حرکات متفاوتی دارد که نمی‌توانیم لباس واحدی را تایید کنیم و هر مسابقه سناریو و داستان متفاوتی دارد، بنابراین قرار شد چند ماه قبل از هر مسابقه، سناریو آن را تعریف و ما بر اساس آن در مورد لباس نظر بدهیم. از آنجایی که خانم درگاهی علاقمند است و برای ژیمناستیک تلاش می‌کند، شاید روابط عمومی این حس را داشته که تایید شده است.

فرهادی‌زاد در این مورد ادامه داد: امروز هم قرار شد از دفتر با آن‌ها تماس بگیریم که به وزارت بیایند و باز هم بر اساس مکاتباتی که انجام شده، موضوع را بررسی کنیم، اما در کل بر اساس سناریوی هر مسابقات سه یا چهار ماه قبل لباس را بررسی و نظر می‌دهیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا لباس زنان برای حضور در مسابقات جهانی آکروژیم تایید نشده؟ گفت: آکروژیم با ژیمناستیک برای همه متفاوت است. آکروژیم در واقع آکروباتیک ژیمناستیک است و اصلا مجوز داده نشده و تایید ژیمناستیک برای همه هم منوط به بررسی لباس چند ماه قبل از مسابقات شده است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی