تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری

با تعیین حداقل سن و مدرک سطح ۴ حوزه برای داوطلبان این مجلس اعضای مجلس خبرگان رهبری در اصلاح موادی از قانون انتخابات این مجلس داشتن مدرک علمی سطح ۴ حوزه را به شروط لازم برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان افزودند.

کد خبر: ۸۲۶۶۳
۱۳:۵۵ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹

اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری

 

دیدارنیوز ـ نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در هشتمین اجلاسیه رسمی خود که صبح امروز برگزار شد، بند‌هایی از «طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری» را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

خبرگان ملت پس از بحث درباره طرح‌های پیشنهادی و استماع نظرات مخالفان و موافقان طرح ها، حداقل سن لازم برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان را تعیین کردند. نمایندگان خبرگان همچنین در بررسی «صلاحیت علمی داوطلبان برای حضور در آزمون»، مدرک سطح ۴ حوزه را برای داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان الزامی کردند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی