تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می‌کند

روزنامه کامرسانت روسیه در خبری اعلام کرد پیام‌رسان تلگرام در نظر دارد یک میلیارد دلار اوراق قرضه خود را به سرمایه‌گذاران منتخب بفروشد و از این طریق باعث جذب سرمایه برای توسعه شرکت شود.

کد خبر: ۸۲۵۲۱
۱۵:۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

تلگرام یک میلیارد دلار اوراق قرضه واگذار می‌کند

 

دیدارنیوز ـ به نقل از اسپوتنیک، روزنامه کامرسانت روسیه در خبری اعلام کرد پیام‌رسان تلگرام در نظر دارد یک میلیارد دلار اوراق قرضه خود را به سرمایه‌گذاران منتخب بفروشد و از این طریق باعث جذب سرمایه برای توسعه شرکت شود.

در این گزارش آمده است که گروه تلگرام این اوراق را به گروه کوچکی از سرمایه‌گذاران منتخب از روسیه، اروپا، آسیا و خاورمیانه خواهد فروخت و آمریکایی‌ها را از این دایره بیرون نگاه خواهد داشت.

طبق گزارش کامرسانت، مسائل پولی یکی از معضلات قدیمی تلگرام بوده است و این شبکه اجتماعی برای بازگشت به پروژه بلاکچین خود که «تون» نام‌گذاری شده بود، نیازمند دریافت پول از سرمایه‌گذاران و بازگشت این پول در آینده به آن‌ها می‌باشد.

سرمایه‌گذاران روس پیشنهاد‌هایی را از تلگرام دریافت کرده‌اند. یک منبع آگاه می‌گوید کمترین رقم پیشنهادی برای خرید اوراق تلگرام ۵۰ میلیون دلار بوده است، اما این قابلیت وجود دارد که این مبلغ به ۱۰ میلیون دلار کاهش داده شود.

این اوراق ۵ ساله هستند و نرخ سود سالانه آن‌ها هم بین ۷ تا ۸ درصد خواهد بود. دارندگان این اوراق می‌توانند بدهی شرکت به خود را به سهام تبدیل کنند که در این صورت به آن‌ها ۱۰ درصد تخفیف داده خواهد شد.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی