تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

تابلو بورس: شروع ماه آخر سال با رنگ قرمز

امروز نیز به مانند روز گذشته روند نزولی شاخص کل ادامه داشت.

کد خبر: ۸۲۵۰۸
۱۳:۴۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
تابلو بورس: شروع ماه آخر سال با رنگ قرمز
دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت پنج هزار و ۶۰۰ واحدی (۰.۴۵درصد) بر روی کانال یک میلیون و ۲۳۲ هزار واحد قرار گرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۰.۱۵ درصدی مواجه شد و به ۴۳۸ هزار و ۳۲۰ رسید.
طبق آخرین قیمت‌ها، ۸۹ نماد حداقل یک درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش قیمت داشته‌اند و ۴۴۸ نماد با کاهش بیش از یک درصدی قیمت همراه بوده‌اند.
حقیقی‌ها امروز در حدود ۶۴۰ میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نماد‌های «فملی»، «وپارس»، «فولاد»، «ولپارس»، «ثامید»، «سیتا» و «امین» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نماد‌های «سپیدار»، «وسپهر»، «شاروم»، «زملارد»، «بپیوند»، «آریا» و «رافزا» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.
تاثیرگذارترین نماد‌های بازار بورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «فملی»، «فارس»، «شستا»، «وپارس»، «فولاد»، «تاپیکو» و «وغدیر».
شاخص کل فرابورس نیز با نزول مواجه بود و در پایان ساعت کاری بازار، در ارتفاع ۱۷ هزار و ۴۹۹ ایستاد. تأثیرگذارترین نماد‌های بازار فرابورس طی معاملات امروز عبارت بودند از «بپاس»، «هرمز»، «صبا»، «شگویا»، «میدکو»، «زاگرس» و «مارون»
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی