تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای وارد نشد/ لحظه هدف قرارگرفتن چند ریز پرنده در اصفهان +ویدیو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

احتمال بارش تگرگ در تهران پیش‌بینی می‌شود

هواشناسی استان تهران اعلام کرد: امروز پنجشنبه آسمان ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران و وزش باد گاهی رگبار باران با احتمال رعد و برق و احتمال بارش تگرگ در نقاط مستعد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۸۲۳۹۱
۱۴:۲۳ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

احتمال بارش تگرگ در تهران پیش‌بینی می‌شود

 

دیدارنیوز ـ به گزارش هواشناسی استان تهران، امروز در ارتفاعات بارش به صورت باران و برف انتظار می‌رود و از شب بتدریج از میران ابرناکی کاسته می‌شود.

بر اساس این گزارش، طی امروز و فردا بخصوص در اوایل شب تا ظهر فردا در بعضی ساعات وزش باد شدید در مناطق جنوبی و در ارتفاعات کولاک برف و سقوط بهمن انتظار می‌رود. در همین مدت کاهش محسوس دما در استان و یخبندان در ارتفاعات و ماندگاری هوای سرد تا دوشنبه ادامه خواهد داشت.

همچنین در روز‌های جمعه و شنبه آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و یکشنبه و دوشنبه مجدد با افزایش ابر و در مناطق شمالی با بارش پراکنده مورد انتظار است.

بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روز‌های پنجشنبه ۱۶ و ۴، جمعه ۱۱ و ۴، شنبه ۱۳ و ۵، یکشنبه ۱۳ و ۶ و دوشنبه ۱۴ و ۴ درجه سانتیگراد احتمال می‌رود.

ورامین با ۲۳ درجه و فیروزکوه با ۴ درجه سانتیگراد کمترین و بیشترین بیشینه و کمینه طی ۲۴ ساعت گذشته را به ثبت رساندند.
 
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی