تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

سی سخت آرام است؛ آماده باش هلال احمر برای امداد رسانی بیشتر

۴۷ مصدوم، جست‌وجوی خانه به‌خانه برای امدادرسانی و آغاز بارش برف در دنا از مهمترین خبر‌های زلزله سی سخت است که شب گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد اتفاق افتاد.

کد خبر: ۸۲۳۷۸
۱۴:۴۴ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سی سخت آرام است؛ آماده باش هلال احمر برای امداد رسانی بیشتر
 
دیدار نیوز: ۱۲۱ روستا در استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲۶ روستا در استان اصفهان و ۲۴ هزار نفر متأثر از وقوع زمین لرزه‌ای هستند که شب گذشته در منطقه سی سخت رخ داد و حالا گزارش‌ها حاکی از آن است که تخریب بنا‌ها در شهرستان سی سخت و روستا‌های اطراف بین ۲۰ تا ۴۰ درصد برآورد شده است.

وقوع زمین لرزه ۵.۶ ریشتری در استان کهگیلویه و بویراحمد تیم‌های امداد را برآن داشت تا برای اسکان اضطراری هموطنان متأثر از زمین لرزه علاوه بر تجهیزات امدادی موجود در استان،  ۵۰۰ دستگاه چادر از استان‌های فارس و اصفهان دریافت کنند. در همان ساعات اولیه سه کامیون تجهیزات شامل چادر امدادی و پتو از شهر یاسوج به سی سخت هم ارسال شد؛ و حالا هم سخنگوی جمعیت هلال احمر از آماده باش کامل تیم‌های امدادی در هلال احمر استان‌های خوزستان، بوشهر، اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد خبر می‌دهد.

محمدحسین نصیری راد، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد از بازگشایی کلیه محور‌های مواصلاتی استان و آمادگی کامل راهداران خبر داد و گفت: با وجود وقوع زلزله دیشب و بارش باران هیچ مسیری در استان مسدود نیست و تنها چند مورد ریزش داشتیم که با حضور به موقع راهداران اقدام به ریزش برداری شد.

از طرف دیگر اقلام زیستی و غذایی مورد نیاز برای زلزله زدگان در شهرستان سی سخت موجود اس و از همه مهمتر اینکه در خصوص اسکان اضطراری فواصل رعایت و همه پروتکل‌های بهداشتی لحاظ شده است.
 
 
سی سخت آرام است؛ آماده باش هلال احمر برای امداد رسانی بیشتر

۳۸۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا قابل سکونت نیستند

مدیرکل بنیاد مسکن استان کهگیلویه و بویراحمد نیز درباره وقوع زلزله در سی سخت به ایسنا گفت: طبق برآورد‌های اولیه تاکنون ۳۸۰ واحد مسکونی در شهرستان دنا قابل سکونت نیستند و باید بازسازی شوند.

حسین جنتی افزود: ستاد بازسازی بنیاد مسکن استان در شهرستان دنا مستقر شده است و از صبح امروز تا ساعت ۲۴ شب آماده گزارشات مردم جهت اعلام خسارات وارده ناشی از زلزله سی سخت است و حدود ۹۰ ارزیاب در سطح روستا‌های شهرستان و شهرسی سخت در حال ارزیابی خسارات وارده به منازل مسکونی مردم هستند.
 

برپایی دو اردوگاه اسکان اضطراری

محمدی معاون عملیات سازمان امداد و نجات از برپایی دو اردوگاه اضطراری و فعالیت ۱۰ تیم ارزیاب در شهر زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: عملیات‌های ارزیابی اولیه و جستجو ونجات از شب گذشته آغاز شده وهم اکنون نیز ادامه دارد که خوشبختانه به غیر از تعدادی مصدوم سرپایی این زلزله تلفات جانی نداشته است، ولی خسارات مالی و فیزیکی زیادی به ابنیه‌ها و ساخت وساز‌ها وارد شده و به همین منظور شهر سی سخت به ده منطقه عملیاتی تفکیک شده است.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی