تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

تابلو بورس: ادامه روند ریزش شاخص کل/ استقبال بورس بازان از پالایشی‌ها

امروز نیز به مانند روز گذشته روند نزولی شاخص کل ادامه داشت.

کد خبر: ۸۲۳۱۱
۱۵:۵۲ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹
تابلو بورس: ادامه روند ریزش شاخص کل/ استقبال بورس بازان از پالایشی‌ها
دیدارنیوز ـ سرویس اقتصادی: شاخص کل بورس در پایان ساعت کاری بازار بورس در روز گذشته با کاهش ۱۱۴۷۶ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۴۵ هزار و ۸۰۹ واحدی قرار گرفت. امروز نیز روند نزولی شاخص کل ادامه داشت و بر اساس آمار‌های معاملاتی، در نیمه دوم بازار در روز جاری بیشتر شاخص‌های بورس با کاهش مواجه بودند. شاخص کل با ۷۴۸۷ واحد کاهش معادل منفی ۰.۶۰ درصد به یک میلیون و ۲۳۸ هزار و ۳۹۵ واحد، شاخص قیمت وزنی - ارزشی با ۱۹۵۳ واحد کاهش معادل منفی ۰.۶۰ درصد به ۳۲۳ هزار و ۱۵۲ واحد، شاخص کل هم وزن با ۹۳۲ واحد افزایش معادل ۰.۲۱ درصد به ۴۳۸ هزار و ۹۶۹ واحد، شاخص قیمت هم وزن با ۶۰۹ واحد افزایش معادل ۰.۲۱ درصد به ۲۸۶ هزار و ۹۵۷ واحد، شاخص آزاد شناور با ۹۰۷۱ واحد کاهش معادل منفی ۰.۵۱ درصد به یک میلیون و ۷۶۲ هزار و ۱۰۵ واحد، شاخص بازار اول با ۵۳۸۰ واحد کاهش معادل منفی ۰.۵۱ درصد به ۹۰۶ هزار و ۲۵ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۵۴۸۷ واحد کاهش معادل منفی ۰.۶۱ درصد به ۲ میلیون و ۵۰۵ هزار و ۳۱۱ واحد رسید. ارزش معاملات روزانه نیز بیش از ۴ هزار و ۹۲۴ میلیارد تومان بود و ارزش روز بازار به ۶ هزار و ۹۹۷ هزار میلیارد تومان رسید.
تأثیرگذارترین نماد‌های بازار بورس طی معاملات امروز عبارت بودند از: فارس، فولاد، شستا، فملی، وپارس، شبندر و شبریز. به نظر می‌رسد پس از آنکه پالایشی‌ها از گزارش‌های ۹ ماهه جذاب خود روی سامانه کدال رونمایی کردند، امروز شاهد اقبال نسبی بورس‌بازان به این دسته از نماد‌ها هستیم و به همین دلیل نماد‌های شبندر و شبریز در بین تأثیرگذاران امروز قرار دارند.
هفت نماد مداران، لبوتان، شبریز، ولیز، پارسیان، ثشرق و دیران برترین تقاضا را در نیمه دوم بازار بورس امروز داشتند و هفت نماد شستا، سصفها، وملی، وخارزم، ونوین، بترانس و وپست نیز بیشتر عرضه را. بیشترین افزایش روزانه در سهام مداران، لبوتان، شبریز به ثبت رسید و بیشترین کاهش قیمت نیز در نماد‌های شستا، سصفها، وملی.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی