تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هشدار وقوع بارش‌های سنگین پایتخت در روزهای پایانی سال

رییس کمیته محیط‌ زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از احتمال وقوع شرایط کم‌آبی در تابستان آینده و همچنین ریسک بارش‌های سنگین در پایان سال ابراز نگرانی کرد.

کد خبر: ۸۲۳۰۷
۱۳:۰۶ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

هشدار وقوع بارش‌های سنگین پایتخت در روزهای پایانی سال

 

دیدارنیوز ـ به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر تهران، سید آرش حسینی میلانی حسینی میلانی صبح امروز در جلسه هماهنگی شهرداری تهران با شرکت آب و فاضلاب استان تهران، گفت: با تصویب شورای اسلامی شهر تهران و همکاری شهرداری، شرکت آب و فاضلاب احداث ۲۷ مخزن اضطراری را امسال در دستور کار دارد. البته اجرای این مخازن اضطراری با توجه به هدف‌گذاری انجام شده باید شتاب بیشتری به خود می‌گرفت. بر اساس گزارش شرکت آب و فاضلاب، مشکلات بیرونی به ویژه تامین ورق و مواد اولیه نقش اصلی را در این باره ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: مدیریت شهری به تعهدات خود در این موضوع عمل کرده و کمک‌های خود را انجام داده است. منابع مالی مصوب شورا نیز در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان تهران بوده است. با این حال امیدواریم در سال آینده در این موضوع تسریع صورت گیرد.

عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از بروکراسی در فرآیند اجرا، اظهار داشت: باید فرآیندهای بوروکراتیک را کاهش داده و در زمان صرفه‌جویی کرده و هماهنگی بیشتری میان دستگاه‌های مسئول ایجاد شود تا بتوان در این زمینه کار را سریع‌تر پیش برد.

وی از احتمال وقوع شرایط کم‌آبی در تابستان آینده و همچنین ریسک بارش‌های سنگین در پایان سال ابراز نگرانی کرد و از مجموعه آب و فاضلاب و خدمات شهری خواست که در قالب کارگروه مشترک مدیریت بحران، برنامه‌ریزی و هماهنگی‌های لازم را در اسفند ماه انجام دهند.

به گفته رییس کمیته محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، اکنون هماهنگی و همکاری خوبی میان مجموعه مدیریت شهری و شرکت آب و فاضلاب استان تهران وجود دارد. در این راستا ضروری است اقدامات مشترکی که انجام شده، برای افکار عمومی در سطح مناسبی تشریح شود.

در این جلسه، موضوع رفع مشکلات فاضلاب مجتمع‌های مسکونی منطقه ۲۲ تهران مطرح و حسینی میلانی بر اقدام فوری جهت رفع مشکل تاکید کرد. در این رابطه مقرر شد شرکت آب و فاضلاب به صورت ویژه یک برنامه عملیاتی را با همکاری شهرداری اجرا کند.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی