تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

سومین دوئل فوتبال ایران با رونالدو؛ چطوری کریس؟!

امشب پورتو در بازی رفت و در استادیوم دراگائو میزبان یوونتوس است و تقابل مهدی طارمی و کریس رونالدو جذاب‌ترین بخش این مسابقه برای ایرانی‌هاست.

کد خبر: ۸۲۳۰۰
۱۳:۴۷ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

پورتو با یوونتوس: مهدی در اندیشه هنرنمایی مقابل رونالدو

 

دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب دوم از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با دو دیدار پیگیری خواهد شد که در مهم‌ترین دیدار، یوونتوس در پرتغال به دیدار پورتو خواهد رفت.  

طارمی در اندیشه هنرنمایی مقابل رونالدو 
همانطور که اشاره شد، پورتو در ورزشگاه استادیو دراگائو میزبان یوونتوس خواهد بود. اما مهم‌ترین نکته این بازی، حضور ستاره لژیونر ایرانی مهدی طارمی در این دیدار است که حالا با حضور در پورتو و عملکرد درخشان در این تیم، به عنوان بازیکن محبوب هواداران این تیم شناخته شده است.  

طارمی که این روز‌ها با گلزنی متوالی یک چهره محبوب نزد هواداران و سرمربی بدل شده است، اما پورتو این روز‌ها حال و احوال خوشی در لیگ ندارد و در رده سوم قرار گرفته است و در چهار دیدار گذشته خود به تساوی رضایت داده است. اما حالا شاگردان کونسیسائو بعد از یک عملکرد درخشان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان و دریافت سه گل در یک بازی آن هم مقابل منچسترسیتی در ۵ دیدار گذشته خود دروازه خود را بسته نگه داشته و با اتکا به این آمار می‌تواند امیدوار باشد که در مقابل بانوی پیر عملکرد درخشان خط دفاعی خود را تکرار کند.  

مهدی که در اولین فصل حضور خود در پورتو یک مهره بدون جانشین تبدیل شده است موفق شده تا به اینجای کار در همه رقابت‌ها ۱۳ گل و ۴ پاس گل به همراه ۷ پنالتی برای تیمش بگیرد و عملکرد بی نظیری در این باشگاه به ثبت برساند. او همچین دو هفته پیش موفق شد در جام حذفی در چهار مرحله متوالی برای پورتو گلزنی کند که رکورد ۵۰ سال پیش این باشگاه را که گلزنی در سه بازی متوالی بشکند.  

عملکرد طارمی به گونه‌ای بود که کیه‌لینی مدافع کهنه‌کار یوونتوس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار عملکرد او را تحسین کرد و اعلام کرد بعد از اینکه متوجه شدیم قرار است با پورتو دیدار کنیم فورا به مطالعه شیوه بازی طارمی و دیگر مهاجمانش مشغول شدم.  

 

پورتو با یوونتوس: مهدی در اندیشه هنرنمایی مقابل رونالدو


نکات کلیدی بازی:
همانطور که گفته شد پورتو در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در ۵ بازی گذشته خود دروازه خود را بسته نگه داشته است. نکته دیگر نداشتن هیچ مصدوم و محرومی در این دیدار است که باعث می‌شود کونسیسائو دست بازتری برای چینش ترکیب خود داشته باشد.  

یوونتوس، اما بعد از شکست اول هفته برابر ناپولی و تساوی بدون گل برابر اینتر در بازی برگشت جام حذفی، ۱۸۰ دقیقه است که موفق به باز شدن دروازه رقبا نشده است و امیدوار است با حضور رونالدو و موراتا این آمار منفی را مثبت کند. همچنین که پیرلو در این فصل هنوز به ثبات لازم در شکل بازی دست پیدا نکرده و حالا بعد از ۹ سال در رده چهارم قرار گرفته و به نوعی احتمال دارد سری آ را واگذار کند. از طرف دیگر اینکه بانوی پیر در این بازی دارای چهار مصدوم سرشناس است که نبود دیبالا، کوادرادو، رمزی و بونوچی در این بازی مشکلات یوونتوس در این بازی را بیشتر از قبل می‌کند. رونالدو بازیکن پرتغالی یوونتوس هم حالا با اینکه ۱۸ سال از خانه خود دور شده است حالا بار دیگر به ورزشگاه دراگائو برمی‌گردد تا خاطره گلزنی با لباس منچستر در این ورزشگاه را زنده کند.

ترکیب احتمالی دو تیم
پورتو: مارچسین، مانافا، په په، لیته، سار، کرونا، اولیویرا، ویرا، ماریو، مارگا و مهدی طارمی
یوونتوس: شزنی، دانیلو، ساندرو، کیه‌لینی، ده لیخت، بنتانکور، رابیوت، کیه‌زا، برنادرسچی، موراتا و رونالدو

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۹
0
0
رونالد طارمی را هیچ حساب نمیکنه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی