تیتر امروز

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ مقام آمریکایی: هیچ شواهدی مبنی بر خرابکاری در دست نیست
این گزارش بروزرسانی می‌شود

سانحه برای بالگرد حامل رئیس‌جمهور/ مقام آمریکایی: هیچ شواهدی مبنی بر خرابکاری در دست نیست

روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه، بالگرد حامل ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در آذربایجان شرقی دچار سانحه شد و جستجو‌ها برای پیداکردن این هلی‌کوپتر که حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه نیز در آن بوده، ادامه...
«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت
«دیدارنیوز» در گفت‌وگو با آسیب‌شناس اجتماعی بررسی می‌کند:

«جوانی جمعیت ایران» از رویا تا واقعیت

عضو هیات علمی دانشگاه علامه‌طباطبایی معتقد است تا زمانی که چالش‌های درمانی، آموزشی و رفاهی را حل نکنند نمی‌توان انتظار افزایش جمعیت داشت.
سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...
دیدار آنچه در مشهد اتفاق افتاد را بررسی می‌کند

سیل غارتگر اومد، از تو رودخانه گذشت ...

چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت، مشهد، ساعت حدود دو بعدازظهر؛ باران شروع می‌شود، سیل می‌آید، ۹ نفر جان خود را از دست می‌دهند، اما مدیران شهری می‌گویند: آبگرفتگی بود نه سیل!.

دهقان: کمیته ۷ نفره نقض قانون رئیس جمهور را تدوین کرده‌اند

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت:کمیته ۷ نفره طراحان سوال از رئیس جمهور موارد نقض قانون در عملکرد رئیس جمهور پیرامون سئوالات مطروحه را پیش از این تهیه و تدوین کرده بودند.

کد خبر: ۸۲۲۸
۱۰:۰۹ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز - محمد دهقان عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در مورد سرنوشت سوال از رئیس جمهور گفت: کمیته ۷ نفره طراحان سوال از رئیس جمهور موارد نقض قانون در عملکرد رئیس جمهور پیرامون سئوالات مطروحه را پیش از این تهیه و تدوین کرده بودند؛ لذا برای جمع بندی و کار کارشناسی دقیق تر جهت ارائه به قوه قضائیه مجددا تشکیل جلسه خواهد داد.

وی اظهار داشت: موارد استنکاف رئیس جمهور از قانون در خصوص موارد سوال از رئیس جمهور در کمیته ۷ نفره در حال بررسی است. اتصال موارد نقض قانون با هر کدام از سئوالات و تطبیق موارد نقض از قانون با سئوالات و اظهارات رئیس جمهور مجددا در کمیته مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی تاکید کرد: هیئت رئیسه تنها وظیفه اداری جهت ارجاع این موارد به قوه قضائیه دارد و طبق قانون وظیفه ممیزی و یا کار محتوایی پیرامون این موضوع ندارد.

دهقان ادامه داد: آئین نامه داخلی مجلس به طراحان سوال و نمایندگان مجلس در این خصوص اختیار قانونی داده است و هیئت رئیسه هیچ وظیفه ای ندارد و نمی تواند رای نمایندگان را ممیزی کند.

نائب رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی تاکید کرد: برای اینکه پرونده در قوه قضائیه معطل نشود یک بار دیگر همه موارد نقض قانون را احصا کرده و بر اساس پاسخ های رئیس جمهور دسته بندی خواهیم کرد تا نقض قانون کاملا روشن و واضح تایید شود؛ پس از آن با هر سوال تطبیق داده می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی