تیتر امروز

رستوران بزنیم؟!
بازار کار و آینده رستوران داری

رستوران بزنیم؟!

در هر قسمت از پریسکوپ ۲ مهمان داریم که یکی علاقه‌مند و دیگری متخصص در یک مسیر شغلی است که در قالب گفت‌وگو آینده آن حرفه را به چالش می‌کشیم.
نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم
دیدارنیوز آخرین تحولات انتخاباتی را بررسی کرد:

نزاع دسته جمعی اصولگراها! برسر بهارستان دوازدهم

بسیاری از تحلیلگران و منتقدان می‌گویند در نبود نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای میانه‌رو، کار اصولگراها برای سهم‌خواهی در مجلس، به جنجال کشیده خواهد شد.
سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

سهراب مظاهری: بحران‌های سیاسی به فرهنگ و اقتصاد مردم گره خورده/ صدا و سیما رسالت خود را به درستی انجام نداد/ شبکه‌های اجتماعی پویش جامعه را متوقف می‌کند

جامعه پلاس عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که در این برنامه در گفت‌وگو با کارشناسان و صاحب نظران چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های اجتماعی تحلیل و بررسی می‌شود. شما را به دیدن این سلسله برنامه‌ها...

نحوه استخدام آموزگاران نهضت سوادآموزی اعلام شد

آموزش روستایی و عشایری و همچنین آموزش اتباع در اولویت های سازمان نهضت سوادآموزی قرار دارد.

کد خبر: ۸۲۲۶
۱۰:۰۳ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۷

دیدارنیوز ـ رئیس سازمان نهضت سوادآموزی نحوه استخدام  آموزش‌دهندگان و آموزش‌یاران سوادآموزی را براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

علی باقرزاده در نشست خبری که ظهر امروز در نمایشگاه فعالیت‌ها و دستاوردهای یکساله آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: «در یک سال گذشته نزدیک به ۷۰۱ هزار و ۶۸۹ نفر در فعالیت‌های سوادآموزی شرکت کردند که از این میان ۳۸۱هزار نفر در دوره‌های آموزشی مصوب حضور یافتند و مدرک تحصیلی دریافت کرده‌اند. همچنین ۳۲۰ هزار نفر در فعالیت‌های فوق برنامه و مکمل شرکت داشته‌اند.»

او ادامه داد: «۸۷ درصد جامعه هدف تحت پوشش ما زنان و دختران و ۴۵ درصد جامعه هدف روستاییان و عشایر هستند.»

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: «آموزش اتباع خارجی نیز به طور ویژه و با جدیت دنبال می‌شود و تعدادشان روند افزایشی داشته است.
 
۲۷ هزار و ۲۴۰ اتباع که بیش از ۹۵ درصد آنان افعانی هستند سال گذشته تحت پوشش قرار گرفتند. هزینه آموزش ۱۸ هزار و ۴۴۰ نفر را دولت داده است و کمیساریای عالی پناهندگان نیز برای آموزش ۲۴۰۰ نفر بخشی از هزینه‌ها را برعهده گرفته است. موسسه NRC نیز با حمایت کشور نروژ ۴۵۰۰ نفر را آموزش داده است و بخشی از هزینه آموزش را پرداخت کرده است. موسسه امداد جهانی نیز قسمتی از هزینه‌های آموزش ۱۹۰۰ نفر را تقبل کرده است.»

باقرزاده گفت: «برای آموزش ۳۲۰۰ نفر نیز در حال گفت‌وگو با موسسات امدادی در استان‌ها هستیم، البته اغلب نهادهای دولتی بر روی اتباع افعانستانی زیر ۲۰ سال تمرکز دارند.»

همکاری سازمان نهضت سوادآموزی و معاونت زنان ریاست‌جمهوری برای آموزش 3200 روستایی

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: «برای سوادآموزی عشایر و روستایی در یک پروژه خاص مشارکتی با معاونت امور زنان ریاست جمهوری در ۷ استان روستایی ۳۲۰۰ نفر و ۴۰۰ مربی مهارت زندگی آموزش را مدنظر داریم.»

باقرزاده ادامه داد: «۵ استان عشایری تحت پوشش آموزش برای بالغ بر ۳۱۰۰ زن و دختر عشایری و ۴۶۰ مربی هستند. آموزش مددجویان زندانی هم با همکاری سازمان زندان‌ها سال گذشته برای ۳۵۰۰ بیسواد زندانی تدارک دیده شد، هزینه‌های این آموزش را ما تامین می‌کنیم و مکان را سازمان زندان‌ها برعهده گرفته است.»

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی افزود: «علاوه بر ۳۵۰۰ بیسواد مطلق، سالانه ۲۰ هزار نفر در فعالیت‌های فوق برنامه مهارت‌های زندگی و حقوق شهروندی را می‌آموزند.»

باقرزاده همچنین از آموزش به سربازان در ۴ پادگان خبر داد که سال گذشته هزار نفر در این ۴ پادگان آموزش دیده‌اند. او گفت: «۱۵۰هزار نفر در طرح خواندن با خانواده آموزش دیدند، همچنین حلقه‌های کتابخوانی و مطالعه با رویکرد متفاوت اجرا می‌شود که ۴۰ عنوان کتاب ساده و کاربردی چاپ شده و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است. سال گذشته ۸۰ هزار نفر از خدمات این طرح استفاده کردند.»

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: «سال گذشته و امسال طرح کلید بهشت در حال اجراست تا احکام نمازهای واجب را سوادآموزان بدانند، این طرح با مشارکت ستاد اقامه نماز کشور در سال گذشته ۵۵ هزار سوادآموز و ۵ هزار مربی را تحت پوشش قرار داده است. امسال هدف‌گذاری برای ۴۵ هزار آموزش‌دهنده که باید مدرسان نماز و ۱۵۰ هزار سوادآموز را آموزش‌دهند، در دستور کار است. هرساله مسابقات فرهنگی سازمان در قالب کتاب‌خوانی براساس شعار سال و انشانویسی برگزار می‌‌شود که ۱۳۶ هزار نفر در سال گذشته در این مسابقات شرکت کردند.»

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره فعالیت‌های تحقیق و توسعه و برنامه‌ای این سازمان گفت: «۷۷ عنوان پژوهش در سطح استان‌ها در سال گذشته داشتیم که سیاست‌گذاری با کلیدواژه‌های این تحقیقات انجام می‌شود. آموزش مجازی از طریق تبلت در استان زنجان در حال اجراست، همچنین آموزش تبلت با خانواده سلامت در ۵ استان، آموزش از طریق موبایل در خوزستان، ایمن‌سازی شبکه و بروزآوری سامانه سوادآموزی در قالب پژوهش در حال انجام است.»

او همچنین از اصلاح برنامه درسی سوادآموزی خبر داد و گفت: «اصلاح برنامه ریشه‌کنی در اولویت است که به زودی میراث آن بیرون خواهد آمد که تا پایان برنامه ششم توسعه چه تعداد باید آموزش سواد ببینند.»

لایحه اجباری شدن آموزش تدوین شده است

آموزش‌دهندگان و آموزش‌یاران مستمر بالای ۲ نفر که قبل از سال ۹۲ با سوادآموزان همکاری داشته‌اند در یک آزمون داخلی آموزش و پرورش شرکت می‌کنند و بعد از کسب حدنصاب در دانشگاه فرهنگیان در یک دوره شرکت کرده و به عنوان معلم در شهرستان‌های مورد نیاز به کار گرفته می‌شوند.  

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی درباره آموزش بزرگسالان هم گفت: «این طرح در ۱۲ استان در حال اجراست. درصد باسوادی در رده سنی ۲۰ تا ۴۹ سال بالا رفته و تعداد بیسوادان کاهش پیدا کرده است. ۱۳ میلیون جمعیت ۲۰ تا ۴۹ ساله تحصیلات ابتدایی و متوسطه اول دارند که به یک نظام برای توانمند کردن این افراد نیاز داریم. لایحه اجباری شدن آموزش تدوین شده است و در قالب مصوبه دولت و مجلس باید اجرا شود. در سال گذشته آموزش مجازی استمرار پیدا کرد و بیش از ۱.۵ میلیون نفر را آموزش دادیم، همچنین ۸ میلیون نفر ساعت تا پایان سال ۹۶ آموزش دیده‌اند.»

معاون وزیر آموزش و پرورش درباره تعیین تکلیف استخدام آموزش‌دهندگان سوادآموزی در قانون الحاقی گفت: «این موضوع در مجلس تصویب شده است که باید به شورای نگهبان برود و بعد از ابلاغ رئیس‌جمهوری لازم‌اجرا می‌شود و آموزش‌دهندگان و آموزش‌یاران مستمر بالای ۲ نفر که قبل از سال ۹۲ با سوادآموزان همکاری داشته‌اند در یک آزمون داخلی آموزش و پرورش شرکت می‌کنند و بعد از کسب حدنصاب در دانشگاه فرهنگیان در یک دوره شرکت کرده و به عنوان معلم در شهرستان‌های مورد نیاز به کار گرفته می‌شوند. پیش‌بینی شده است برنامه‌ای برای اجرای این قانون تهیه شود که جزئیات شرکت و نحوه شرکت را تعیین می‌کند.»

او در این باره افزود: «با خروج نیروها کمبود نیرو نداریم و ۷۰ تا ۸۰ آموزش دهنده آماده به کار داریم که جبران کمبود نیرو را می‌کنند.»

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به سوال پانا درباره نحوه جبران تعداد بازماندگان از تحصیل که در عشایر بیشتر از مدارس عادی هستند، گفت: «طبق مصوبه سازمان امور عشایر باید لیستی از اسامی عشایر محروم از سواد را در اختیارمان قرار دهد. زیرا به گفته شما بیسوادی در روستاها بالاتر از شهر است. شکاف ۷ درصدی بین زنان و مردان و شکاف ۱۱ درصدی بین شهری و روستایی وجود دارد.»

باقرزاده در پاسخ به دیگر سوال این خبرگزاری درباره اجرای قانون حمایت از معلولان گفت: «در طول سال‌های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۸ هزار نفر از جامعه هدف معلولان با در اختیار گذاشتن کتاب‌های ویژه تحت پوشش برده شده‌اند. ما ۱۵ درصد حق آموزش‌دهنده را به آنانی که در منزل به افراد آموزش می‌دهند می‌دهیم.»

او درباره معوقات و مطالبات جامعه هدف نیز گفت: «نزدیک به ۸۰درصد مطالبات آموزش دهندگان سال قبل را پرداخت کردیم و برای ۲۰ درصد مابقی در حال تنظیم اسناد هستیم. ۹۷ درصد بودجه تخصیصی به سازمان مستقیم به استان‌ها می‌رود و سه درصد مربوط به هزینه‌های ستادی است.»

1 میلیون و 200 هزار نفر بی‌سواد هستند

باقرزاده ادامه داد: «پاداش قبول‌شدگان مصوبه سال۹۳ دولت است و قرار بود هر فردی باسواد می‌شود ۱۳۶ هزار تومان در سال ۹۴ دریافت کند که در سال ۹۶ به ۱۵۰ هزار تومان رسید. پاداش سال ۹۴ را پرداخت کرده‌ایم و بخشی از پاداش ۹۵ را تسویه کرده‌ایم اما به دلیل کمبود منابع، حق‌الزحمه آموزش دهندگان را اولویت دادیم، هرچند این تعهد بر عهده ماست و ایفا می‌شود.»

رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: «دو میلیون و ۶۹۰ هزار نفر در سرشماری سال ۹۰ خود را بیسواد معرفی کردند که ۴۰۰ هزار نفرشان اتباع و ۳۰۰ هزار نفر آموزش ناپذیرند البته سرشماری برمبنای خوداظهاری است، اما در پایگاه اطلاعات ثبتی خودمان شمار بیسوادان فعلی ما یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر هستند. مبنای فعالیت ما پایگاه اطلاعات ثبتی‌مان است که مدرک تحصیلی رسمی به نام افراد ثبت شده است.»

او درباره بازماندگان از تحصیل هم گفت: «آموزش کودکان ۱۰ تا۱۹ ساله را در سال‌های قبل دنبال کردیم و سالانه ۱۹ تا ۲۴ هزار نفر را تحت پوشش بردیم که اتباع خارجی هم در بین آن‌ها هستند. در حال مذاکره با موسسه امداد جهانی برای افزایش پوشش آنها هستیم. قبلا دولت برای کودکان زیر۱۰ سال هم طرحی داشته که باید سازوکارش با همکاری معاونت ابتدایی مشخص شود.»


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۵
در انتظار بررسی : ۲
غیر قابل انتشار : ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۷
6
22
با سلام من درسال۹۴ یک قبولی داشتم در۹۶ چهارقبولی الان هم ده شاگرددارم از۹۴ شروع به فعالیت کردم آیا استخدامی شامل من هم میشود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
8
34
سلام من دو سال با نهضت سواد اموزی همکاری داشتم مدرک تحصیلیم دیپلم است ایا من میتوانم در ازمون استخدامی شرکت کنم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
8
23
با سلام من از سال ۹۲ شروع به همکاری کرده ام آیا امیدی هست که من هم جزئ از این استخدام باشیم یا نه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
6
20
باسلام من از سال۹۲ با نهضت سواداموزی به طور پیوسته بدون قطع رابطه همکاری کرده ام آیا شانسی برای شرکت در آزمون استخدامی دارم یا نه؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۹
1
20
سلام من از سال ۹۴ با نهضت همکاری داشتم آیا امید استخدامی برایم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۱
3
16
باسلام ایاکسی منابع ازمونا میدونه اگه میدونیدب ماهم بگیدممنون میشیم
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۹
3
10
سلام وقت بخیر
من مشمول طرح استخدام شدم ولی خواهرم متاسفانه نشده
شنیدم میشه امتیاز استخدامی رو به یکی که حداقل یک دوره با نهضت همکاری داشتن انتقال داد . دوستان اگه چیزی در این زمینه میدونید میتونید لطف کنید بگید خیلی برام مهمه چون خواهرم خیلی خیلی دوست داره معلم بشه ... تشکر از شما
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
4
28
سلام دوستان.چطوری باید وارد نهضت بشیم؟
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۲
4
40
سلام بنده فارغ التحصیل معارف وحقوق هستم میتونم استخرام بشم
فریبا هادیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
3
25
سلام من لیسانس علوم تربیتی دارم و میخوام در نهضت سواداموزی شروع به تدریس کنم از کجا باید شروع کنم ممنون
نازنین فیروزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
8
35
سلام. من برای ثبت نام در سایت جهت اعلام همکاری در این ارگان را دارم. ولی موفق به ثبت نام نشده ام. لطفا راهنماییم کنید. با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
4
12
سلام خواهشمندیم طرحی اضافه کنند تا آموزش دهندگان نهضت 92 تا 98 که کارشناسی دارند و زیر چهل سال هستند هم در آزمون داخلی آموزش و پرورش شرکت کنند و استخدام شوند تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۴
سلام به خاطر رضای خدا هم که شده به داد آموزش دهندگان بعد 92 برسید و طرحی تصویب کنید که آنها هم استخدام شوند . من از سال 95 تاکنون بصورت مستمر با نهضت سوادآموزی همکاری داشته ام . با تشکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۸
0
8
سلام من درسال92 چهار دانش آموز داشتم امسال رفتم آموزش پرورش میگن شما غیرفعالید نمیتونید دانش آموز بگیرید چکار کنم
یاحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۶
4
14
باسلام من دیپلم هستم به من هم نهضت میدن
ثریابامری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
3
5
من مدرک فوق دیپلم دارم می تونن آموزشیار نهضت بشوم کجا برم الان ثبت نام میکنم ساکن ایرانشهر
نرگس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
4
13
سلام من سال 90یک دوره نهضت درس دادم استخدام میکنید
المیرا خ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۴
1
9
سلام خیلی دوست دارم بانهضت همکاری داشته باشم ازمون جهاد کی هست؟ و از کی و چطور میتونیم همکاری داشته باشیم؟
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۹
2
13
سلام من ازسال۹۲به بعدبانهضت همکاری داشتم آیاامیدی هست که سال۱۳۹۹ماروهم استخدام بکنن باتشکر چرانظرماثبت نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۰
1
11
آموزش دهنده نهضت ورودی 94 هستم تا الان مستمر لیسانس تکنولوژی نرم افزار چرا بلاتکلیف ماندیم
تقاضا داریم از نمایندگان و کمیسیون آموزش :طرح جدید ی تصویب ویا طرح قبلی اصلاح شود حداقل نهضتی هایی که کارشناسی دارند زودتر استخدام شوند .تحت پوشش سازمان حمایتی هم هستیم .تشکر از شهریار
فغاني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۴
2
11
سلام چطور بايد وارد نهضت سواد اموزي شد؟
شیوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
3
13
سلام من رشتم مهندسی عمران اما خودم دبیر مدارس غیرانتفاعی هستم.چطوری میتونم تو طرح نهضت ثبت نام کنم و دانش آموز بگیرم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۶
2
4
سلام امتحان کی برگزارمیشه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
2
4
سلام خسته نباشید من میخام واردنهضت شم چیکاربایدبکنم،؟؟؟وبایدمدرکم چی باشه
فریده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۹
0
4
سلام‌ من‌‌‌ برای‌ ثبت‌نام‌ در سایت‌ جهت‌ اعلام‌ همکاری‌ در این‌ ارگان‌ را دارم‌ ولی‌ موفق‌ نشدم‌ باید‌ به‌ کجا‌ برای‌ ثبت‌نام‌‌ مراجعه‌ کنم‌‌‌ دیپلم‌ دارم‌‌‌. اگه‌ ثبت‌نام‌ بشم‌ میخوام‌‌ فوق‌ دیپلم‌‌ بگیرم‌‌. لطفا‌ راهنماییم‌ کنید
فض چرب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۰
0
3
ماهنوزغیرفعال هستیم چراکه فقط سال نودبودیم واقعاانصاف نیست لااقل اجاره نمیدنکه دوباره سواداموزبگیریم
خانم کریم. پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۲۴
0
4
سلام خدمت وزیر اموزش وپرورش .من متولد ۶۲نسل سوخته خواهشا تک دوره های نهضت سال قبل از ۹۱ هم فعال کنید خداخوشش نمیادهمینجور که دل نهضتیها شاد کردی دل ماهم شادکنید
Ahmad Nourazar
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۱۱/۰۶
1
11
با سلام من میخواهم نهضت تدریس کنم چه کاری باید انجام بدم ......مدرک تحصیلیم دیپلم آیامن میتونم تدریس کنم یانه؟؟ باتشکر
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۳۱
1
6
سلام لطفا راهنمایی کنید چطوری وارد نهضت بشم
نارویی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۵
0
0
سلام لطفأدوباره مهلت ثبت نام آزمون استخدامی آموزشیاران راتمدیدکنیدماموفق به ثبت نام نشدیم خواهش می کنیم دوباره تمدیدکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۰
0
2
سلام ، تو را به خدا برابیمه کامل اون هم نصف سال هر ماه هفتصد و سیزده هزار تومان از جیب خودم زیر نظر موسسه پرداخت میکنم ، دیگه نیروی سواداموز هم پیدا نمیشه خیلی شرایط سخته این همه پول رو از کجابیاریم و تاکی اینهمه بدبختی رو تحمل کنیم لطفا اگه خدا رو دوست دارید هر چه زود تر یه طرحی تو مجلس تصویب کنید که ما هم استخدام بشیم . از بلا تکلیفی مردیم به خدا . من اموزش دهنده سال 95 هستم تا کنون هم فعالم . خدا خیرتون بده . در پناه حق .
زهرابن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
2
0
سلام من از سال 93 بعد کلاس نهضت داشتم وداداری مدرک لیسانس هستم وسنم39 هست میتونم. دراازمون شزود کنم
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۱
0
4
سلام من در سال های ۹۴_۹۶_۹۷با نهضت بصورت تک دوره همکاری داشتم ایا امیدی برای جذب ما هم هست
فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
0
1
تو را خدا به فکر ما نهضتی های 92تا98هم باشید ما امیدمان اول به خدا بعد به شما مسولین هست ..
فکری به حال ما کنید .
اسفندیار کریم نیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
0
1
بنده ازسال1387تا1393آموزشیارنهضت بودم ولی متاسفانه بامدرک کارشناسی بیکارم
آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
من لیسانس ریاضی هستم با اینکه علوم پایه خوندم چرا واسه نهضت نمیگیرید؟
آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
1
من لیسانس ریاضی هستم با اینکه علوم پایه خوندم چرا واسه نهضت نمیگیرید؟
آ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۰
0
0
من لیسانس ریاضی هستم با اینکه علوم پایه خوندم چرا واسه نهضت نمیگیرید؟
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
سلام.من می‌خوام ثبت نام کنم .چجوریه؟کی هست ثبت نام؟
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
0
0
سلام.من می‌خوام ثبت نام کنم .چجوریه؟کی هست ثبت نام؟
خدیجه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۶
0
0
سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی دارم میشه واسه آزمون استخدامی شرکت کنم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۰
0
0
باسلام تورابه خدا آموزش دهنده قبل ۹۱ که ۲نفررا باسواد کرده راهم مشمول طرح استخدام قراربدهید طبق گفته خودتان درسال ۹۷ مگه ماچه گناهی کردیم
M.boveiri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۲
0
0
باسلام من فوق لیسانس الهیات فلسفه 30ساله هستم وبیکار، چطوری میتونم وارد نهضت سواداموزی بشوم ازمون خاصی داره؟ هرکسی خبر داره اطلاع بده ممنون میشم.
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
ما از سال ۹۳ داریم توی نهضت جون میکنیم و تو کوچه پس کوچه ها آواره میشیم تا چندتا بی سواد پیدا کنیم هرچی بیسواد هم میاریم میگن قبول نیست،سواد داره،اون وقت چندماه بعد میبینیم همون ها رو به اسم نور چشمی ها ثبت کردند تا کلاس اون ها پرپر باشه و درآمدشون بره بالا.ماهم از اول سال تا آخر سال جون میکنیم آخرش به زور یدونه سوادآموز رو به اسممون ثبت میکنند تا حذف نشیم و دفعه بعد باز بتونند ازمون بیگاری بکشند و کلاس های نورچشمی ها خالی نباشه.الانم که با سامانه استعلام میگیریم کلی بی سواد در میاریم بعد از دو سه روز میریم تو سامانه و میبینیم از اسممون حذف شده و مینویسه در حال تحصیل.چون باز یاروها از اسم ماها درآوددن و زدن به اسم نور چشمی ها.استخدامی هم هر سال برای نورچشمی ها و پارتی دارها هست،چه سال اول باشند چه سال دوم.ما هم جز اینکه همه چیز رو بسپریم دست خدا کاری از دستمون بر نمیاد و خدا بهتر بلده که با ستمکاران و ظالمان چیکار کنه.خدارواصلا خوش نمیاد که این همه آموزش دهندگان نهضت رو اذیت میکنید،چون ما آموزش دهندگان جز خدا پارتی مارتی نداریم،به همین دلیل خدا حتما عوض ماروخواهد گرفت انشالله.ما به خدا واگذار میکنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۰
0
0
درحق آموزش دهندگان شهرستان ها خیلی ظلم میشه.وقتی که ثبت نام بیسواد ها و کلاس گذاری ها شروع میشه،کلی دنبال بیسواد میگردیم،آموزش و پرورش شهرستان لیست بیسوادها رو داره و به ما نمیده،و این لیست در اختیار افراد خاصی قرار میگیره.نهضت ما رو به مرکز بهداشت پاس میده و مرکز بهداشت هم لیست بیسوادی نمیده و میگه قبلا لیست رو به آموزش و پرورش داده.کلی نامه بازی میکنیم تا مرکز بهداشت حاضر میشه به ما لیست بده.لیست رو که میاریم استعلام میکنیم معلوم میشه که همشون سواد دارن.بعد ما راه میفتیم و تو کوچه پس کوچه ها کلی دنبال بیسواد میگردیم.به زحمت یکی دوتا بیسواد پیدا میکنیم اونا رو که تو سامانه به اسم خودمون استعلام میکنیم چند روز بعد میریم میبینیم که از اسم ما حذف شده ودر کلاس دیگری درحال تحصیل هست.کارکنان نهضت آموزش و پرورش که به کاربری ما دسترسی دارند بیسوادهای مارو میدزدند.بعد دوباره چند ماه تو کوچه پس کوچه ها علاف میشیم.باز با کلی زحمت چندتا بیسواد پیدا میکنیم و استعلام میزنیم و وقتی میریم آموزش و پرورش تا به اسم خودمون ثبت کنیم میگن ظرفیت تکمیل شده.اینطوری میشه که ما از دست کارکنان آموزش و پرورش دیگه جونمون به لبمون رسیده.بعضی از آموزش دهندگان خاص چند ۱۰ تا بیسواد و انتقال و تحکیم ثبت میکنند ولی بعضی از آموزش دهندگان بی کس و کار حتی نمیتونند یکی ثبت کنند.آخه وقتی توی جامعه بیسواد زیاد هست،چرا نمیزارن ما بیسواد برداریم؟چه علتی باعث میشه که برای باسوادکردن بیسواد ها ظرفیت در نظر میگیرین؟؟؟؟؟؟بخاطر پول؟؟؟؟؟؟اونم پولی که سال ها طول میکشه به دست ما برسه؟؟؟؟؟؟به نظرتون ما شکایت هامون رو به کی بگیم که گوش شنوا و عدل داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟اوضاع آموزش و پرورش بناب قشنگ نابه سامانه.آدم وقتی کارش به آموزش و پرورش میفته و با کارکنان این ادارات محترم آشنا میشه،بعدا میفهمه که چرا گفتن ((رطب خورده کی تواند منع رطب کند)).چه ظرب المثل زیبا و به جاییه،برای کسایی که ادعای تعلیم و تربیت و فرهنگ سازی رو دارند!!!!!
اینا نگفتم که شما کاری برای ما بکنید چون اگه شماها بلد بودیدفکری به حال خودتون میکردید تا فردای قیامت روسیاه نشید.اینارو گفتم تا دلم خنک بشه.
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی