تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

استاندار جدید خوزستان : امیدوارم خادم خوبی برای مردم خوزستان باشم

استاندار جدید خوزستان گفت: مردم خوزستان حق زیادی بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از مرزها دفاع کردند. امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم.

کد خبر: ۸۲۲۵۱
۱۲:۵۵ - ۲۹ بهمن ۱۳۹۹

استاندار جدید خوزستان : امیدوارم خادم خوبی برای مردم خوزستان باشم

 

به گزارش جنوب آنلاین از اهواز قاسم سلیمانی دشتکی استاندار جدید خوزستان اظهار داشت: در طول مدت خدمتم به مردم ایلام هر آنچه که در توان داشتم را به کارگیری کردم. قدردان مردم ایلام برای همیشه خواهم بود. کارها و اقدامات ارزشمندی در حوزه های مختلف در استان ایلام صورت گرفته و یا در حال انجام است که ایلام را در مسیر ترقی و توسعه قرار داده است. 

وی افزود: از هیئت دولت و رئیس جمهور برای انتخاب اینجانب به عنوان استاندار خوزستان قدردانی می کنم، انشاالله که خادم خوبی برای مردم این استان باشم.

استاندار خوزستان بیان کرد: مردم خوزستان حق زیادی بر گردن نظام دارند و در دوران دفاع مقدس با تمام وجود از مرزها دفاع کردند. امیدوارم با همراهی مردم و مسئولان بتوانیم مشکلات استان خوزستان را برطرف کنیم.

بنابر همین گزارش ، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار فعلی خوزستان (زاده ۱۳۳۴، دشتک)، فعال سیاسی کارگزاران سازندگی، از طرفداران علی اکبر هاشمی رفسنجانی و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم بود.

وی تحصیلکرده کارشناسی روانشناسیِ دانشگاه اصفهان است. وی در ۲ مهر ۱۳۹۶ توسط هیئت دولت به عنوان استاندار ایلام منصوب و معرفی گردید. پس از آن هیئت دولت در ۲۶بهمن ۹۹سلیمانی دشتکی را به سمت استاندار خوزستان منصوب کرد.

قاسم سلیمانی، فعالیت خود را از سال ۱۳۵۷ در آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری آغاز کرد. وی ابتدا دبیر و مدیر دبیرستان‌های اردل و شهرکرد بود.

وی در مناصب اجرایی و مدیریتی مختلف ازجمله؛ رئیس گروه آموزشی روانشناسی استان چهارمحال و بختیای، مدیرکل تعاون استان چهارمحال و بختیاری (از ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹)، مدیرکل تعاون استان اصفهان (از ۱۳۷۹ تا ۱۳۸۲)، مدیرکل کار و امور اجتماعی استان اصفهان (از ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۳) و معاون برنامه‌ریزی، اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی در کارنامه خود دارد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی