تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

مسیر‌های ورودی به آبادان مسدود شد

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان گفت: مسیر‌های ورودی به آبادان از سمت اهواز و ماهشهر در راستای اجرای مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا مسدود شده است.

کد خبر: ۸۲۱۵۷
۱۴:۵۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹

مسیر‌های ورودی به آبادان مسدود شد

 

دیدارنیوز ـ سیدزین العابدین موسوی دوشنبه اظهار داشت: بر اساس تصمیم اتخاذ شده از امروز ورودی شهرستان آبادان در محور‌های آبادان - اهواز و آبادان - ماهشهر از سوی فرماندهی انتظامی و ناحیه مقاومت بسبج بسته شده و از تردد خودرو‌های غیربوی جلوگیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا در نقاط مختلف کشور و قرمز شدن منطقه جنوب غرب خوزستان تمامی مسیر‌های ورودی آبادان بر روی مسافران و خودرو‌های غیر بومی تا اطلاع بعدی بسته است.

فرماندار ویژه آبادان گفت: سرنشینان خودرو‌هایی که اجازه ورود به آبادان دریافت می‌کنند نیز در ورودی شهر پایش می‌شوند و در صورت نیاز به مراقبت به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه بیماری کووید ۱۹ جهش یافته افراد با سنین پایین را نیز در خطر ابتلا قرار داده است از شهروندان خواست دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی را با دقت رعایت کنند.

فرماندار ویژه آبادان اظهار داشت: مردم باید نسبت به این بیماری حساسیت بیشتری داشته باشند در غیر اینصورت باید شاهد افزایش ابتلا به بیماری و مرگ و میر مبتلایان باشیم.

به گفته شکرالله سلمان‌زاده رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان ظرفیت بخش مراقبت‌های ویژه بیماران کرونایی بیمارستان طالقانی آبادان تکمیل شده و جای خالی برای بستری بیماران بدحال کرونایی نیست.

به گزارش ایرنا ۲۹۶ هزار و ۹۲۰ نفر در آبادان از خدمات ۱۰ مرکز شهری ۱۱ مرکز روستایی ۱۳ پایگاه بهداشتی و ۴۴ خانه بهداشت زیر مجموعه دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره‌مند هستند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی