تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

آخرین وضعیت پرونده بودیمیر/ پنجره پرسپولیس به زودی باز می‌شود

باشگاه پرسپولیس تمام مطالبات بازیکن کروات سابق خود را پرداخت کرده و حالا منتظر است تمام این پول به حساب بودیمیر بنشیند.

کد خبر: ۸۲۰۸۸
۱۴:۱۶ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - پس از پرداخت نشدن مطالبات ماریو بودمیر از سوی باشگاه پرسپولیس، کمیته انضباطی فیفا پنجره نقل‌وانتقالات این باشگاه را بست تا مطالبات بازیکن سابق خود را بپردازد.

پس‌ از این موضوع، باشگاه پرسپولیس رسما اعلام کرد که تمام مطالبات بودیمیر را پرداخت کرده اما به خاطر مشکلات تحریم، واریز پول به حساب این بازیکن زمان‌بر است.

بر اساس آخرین اطلاعاتی که ایسنا در این زمینه به دست آورده است، حساب ماریو بودیمیر در کرواسی است و همین امر پرداخت پول به حساب این بازیکن را با دشواری‌های تحریم روبه‌رو کرده است. تا به حال ۳۱۵ هزار یورو به حساب این بازیکن واریز شده و ۱۸۵ هزار یورو باقیمانده هم در روزهای آینده به حساب این بازیکن می‌نشیند. پس از دریافت پول و تایید وکیل بودیمیر، پرسپولیس مدارک را برای فیفا ارسال می‌کند تا پنجره نقل‌وانتقالاتی‌اش باز شود.

نقل‌وانتقالات نیم فصل فوتبال ایران، از دو اسفند ۱۳۹۹ آغاز می‌شود و باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد مهدی ترابی و استفاده از این بازیکن، باید تا تاریخ مذکور مشکل پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را حل کند.
منبع: اعتماد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی