تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

دو برنده سیمرغ‌ جشنواره فیلم فجر کرونا گرفتند

هنوز سه روز از ادعاهای یکی از اعضای تیم روابط عمومی جشنواره در برنامه هفت نگذشته که در آن ادعا کرده بود در جشنواره۳۹ حتی یک مورد هم ابتلا به کرونا نداشته‌اند، امروز اما شنیدیم عده‌ای از دریافت کنندگان سیمرغ، به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند.

کد خبر: ۸۲۰۳۳
۲۳:۴۷ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - هنوز سه روز از ادعاهای یکی از اعضای تیم روابط عمومی جشنواره در برنامه هفت نگذشته که در آن ادعا کرده بود در جشنواره۳۹ حتی یک مورد هم ابتلا به کرونا نداشته‌اند، امروز اما شنیدیم عده‌ای از دریافت کنندگان سیمرغ، به کووید۱۹ مبتلا شده‌اند. مارال جیرانی و ایمان امیدواری در کنار برخی دیگر از برندگان از جمله افرادی هستند که به دلیل حضور در جشنواره۳۹ فجر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

نکته قابل توجه اینکه این افراد مبتلا کسانی هستند که جلوی دوربین قرار دارند و دسترسی به آمار افرادی که در قالت تماشاگر یا فعال پشت صحنه بوده‌ و امکان ‌دارد در این جشن به ویروس کووید ابتلا پیدا کرده باشند امکان‌پذیر نیست!

به هرحال با وجود ادعاهای تیم برگزارکننده مبنی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در عین حال تلاش و پنهان‌کاری‌های آنها برای رسانه‌ای نشدن خبر ابتلای برندگان سیمرغ جشنواره، نام تعدادی از مبتلایان به بیرون درز کرد و «رو» شد!

مارال جیرانی و ایمان امیدواری در کنار برخی دیگر از برندگان از جمله افرادی هستند که به دلیل حضور در جشنواره۳۹ فجر به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

گفتنی‌ست که ایمان امیدواری سیمرغ بهترین چهره‌پردازی را برای فیلم «ابلق» گرفته بود و مارال جیرانی برگزیده بهترین طراحی لباس برای فیلم «بی همه چیز» بود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی