تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

رهبر جمهوری‌خواهان سنا به تبرئه ترامپ رای می‌دهد

رسانه‌های آمریکا امروز، شنبه گزارش دادند، میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس سنا تصمیم خود را برای تبرئه ترامپ در خصوص مساله استیضاح گرفته است. 

کد خبر: ۸۲۰۳۲
۲۳:۴۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - به نقل از خبرگزاری رویترز، رسانه‌های آمریکایی امروز نوشتند، میچ مک‌کانل، رهبر اقلیت جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان آمریکا به هم‌قطاران جمهوری‌خواه خود اطلاع داده که تصمیم به حمایت از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دارد و در این رای‌گیری به تبرئه ترامپ رای می‌دهد.

این بعد از آن است که مک‌کانل طی مدت زمانی طولانی درباره تصمیمش برای حمایت از محکومیت ترامپ به جرم تحریک به شورش در پی حمله صدها تن از حامیانش به ساختمان کنگره در ششم ژانویه و این‌که آیا زمینه را برای رای‌ دادن جمهوری‌خواهان به نفع تبرئه ترامپ هموار خواهد کرد، سکوت اختیار کرده بود.

این در حالی است که اعضای مجلس سنای آمریکا به احضار شاهدان به جلسه محاکمه کنونی پرونده استیضاح ترامپ رای داده‌اند. 

۵۵ نماینده سناتور ازجمله پنج جمهوریخواه خواستار احضار شاهدان در مقابل ۴۵ رای مخالف شدند، مساله‌ای که ممکن است به سقوط محاکمه بینجامد. 

قبل از نطق نهایی دموکرات‌ها اعلام کردند می‌خواهند عضو کنگره از حزب جمهوری‌خواه به نام جیمی هیریرا بوتلر را فرابخوانند اما هیئت دفاع ترامپ به آن اعتراض کرده است. 

انتظار می‌رود رای‌گیری درباره استیضاح ترامپ امروز شنبه باشد اما روند سوال از شاهدان احتمالا به اطاله محاکمه بینجامد.  

محکومیت ترامپ مستلزم ۶۷ رای از مجموع ۱۰۰ رای اعضای مجلس سناست.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی