تیتر امروز

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...

سپاهان ۲ ـ استقلال صفر؛ صدر جدول در اصفهان جاماند

هفته پایانی دور رفت لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام ۵ مسابقه آغاز شده و در حساس‌ترین مسابقه، استقلال میهمان سپاهان در اصفهان است.

کد خبر: ۸۲۰۱۹
۱۷:۲۶ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

گزارش زنده: سپاهان صفر ـ استقلال صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی دو تیم اول جدول لیگ برتر در اصفهان بسیار حساس و تماشایی به نظر می‌رسد جایی که دو تیم سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان تکلیف قهرمان نیم فصل را مشخص خواهند کرد.  

محرم نویدکیا برای این بازی ترکیب تیمش را با این نفرات روانه میدان کرده است:
پیام نیازمند، محمد نژادمهدی، عزت‌الله پورقاز، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، محمد کریمی، جلال علی‌محمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، محمد محبی، سجاد شهباززاده

استقلال نیز با ترکیب شبیه به بازی قبل پا به میدان گذاشته است:

رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، بابک مرادی، مهدی مهدی پور، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، وریا غفوریف مهدی قایدی و ارسلان مطهری

بازی هنوز رنگ و بوی واقعی خود را پیدا نکرده بود که سپاهان در دقیقه 13 بازی و توسط سجاد شهباززاده مهاجم سرحال خود به گل اول رسید.

گل اول سپاهان: یک نفوذ از سمت چپ خط دفاعی استقلال با ارسال توپ به دهانه دروازه همراه شد که شهباززاده بی‌درنگ آن را به گل تبدیل کرد.

سپاهان با زدن اولین گل روحیه بهتری پیدا کرد و تا دقیقه 20 مسابقه نیز یکی دو بار دروازه استقلال را تحت فشار قرار داد. 

در دقیقه 23 سروش رفیعی یک ضربه کرنر را به شش قدم استقلال فرستاد و محمدرضا حسینی با ضربه سر دروازه آبی‌ها را تهدید کرد اما توپ درست به جایی که رشید مظاهری ایستاده بود رفت.

در دقیقه 25 مسابقه نیز مهدی قایدی شوت نامطمئنی را به سوی دروازه سپاهان شلیک کرد که دفاع آن را برگرداند. یک دقیقه بعد هم قایدی با ضربه کاشته شانس خود را امتحان کرد که نیازمند توپ را در اختیار گرفت.

 

گزارش زنده: سپاهان ۲ ـ استقلال صفر

در دقیقه 34 بازی آرش رضاوند توپ را از دست داد و با خطا روی بازیکن سپاهان کارت زرد گرفت. 

گل دوم سپاهان: همین ضربه کاشته را سروش رفیعی به گل دوم سپاهان مبدل کرد. ضربه کاشته پس از عبور از خط دفاع استقلال، جلوی پای شهباززاده  افتاد اما او هم نتوانست ضربه بزند و توپ با همان ضربه سروش به دروازه استقلال غلتید.

سپاهان همچنان با تکیه بر سرعت تهاجمی خود استقلال را در دقایق پایانی نیمه نخست تحت فشار قرار داد و اجازه نفوذ به آبی‌ها را نداد. در دقیقه 42 درگیری لفظی بین نورافکن و یزدانی به خیر گذشت.

نیمه دوم

بازی در همان آغاز نیمه دوم نیز با شوک سپاهان همراه شد. توپ اول به صورت بلند روی دروازه استقلال آمد و با اشتباه مظاهری چیزی نمانده بود ضربه سر محمد محبی کار دست استقلال بدهد.

در دقیقه 47 مسابقه بابک مرادی در موقعیت خوبی نسبت به دروازه سپاهان قرار گرفت اما مدافع زردها توپ را از جلوی پای مرادی دفع کرد.

در دقیقه 54 خطای سیاوش یزدانی منجر به دریافت کارت زرد او شد. ضربه کاشته سپاهان هم راه به جایی نبرد. استقلال در دقیقه 58 دو تعویض انجام داد و مرادمند و نادری وارد زمین شدند.

استقلال در دقایقی توانست نبض بازی را در دست بگیرد و در دقیقه 65 و 66 دو فرصت را توسط مرادی و مطهری از دست داد.

در دقیقه 70 نیز سپاهان فرصتی در محوطه جریمه استقلال ایجاد کرد که محمد محبی نتوانست به توپ برسد و مدافعان استقلال توپ را به بیرون زدند.

ضربه عجیب دانشگر در دقیقه 78 نزدیک بود کار دست استقلال بدهد. سپاهان هم کرنر را به بیرون زد. در 10 دقیقه پایانی، بازی کمی از تک و تا افتاد و بیشتر توپ در میانه میدان رد و بدل شد. استقلال همچنان سعی داشت به دروازه سپاهان نفوذ کند اما تا دقیقه 85 به جایی نرسید.

در 5 دقیقه وقت اضافه نیز استقلال با تمام وجود و انجام بازی مستقیم روی دروازه میزبان فشار آورد اما توپ های ارسالی روی دروازه با مشت نیازمند مواجه شد.

در دقیقه 94 نیز ضربه سر دانشگر به بیرون رفت تا استقلال در گلزنی و حفظ صدر جدول ناکام بماند.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
بیابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
0
0
فکر کنم با ۱۴ امتیاز زودتر قهرمان نیم فصل شده
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی