تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

نخستین منظومه فضایی کشور در ارومیه رونمایی شد

با حضور نایب رئیس مجلس، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و محلی نخستین منظومه فضایی کشور توسط بخش خصوصی در ارومیه رونمایی شد.

کد خبر: ۸۱۹۹۲
۱۴:۳۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۹

نخستین منظومه فضایی کشور در ارومیه رونمایی شد

 

دیدارنیوز ـ عزت الله اکبری، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر شنبه در این مراسم بر شناسایی استعداد‌های جوانان و نخبگان و حمایت بیش از پیش از آن‌ها تاکید کرد و گفت: در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست در انرژی هسته‌ای، دانش بنیان و رشته‌های هوا و فضا قله‌ها را فتح کنند، اما در بخش‌های معمولی مشکل داشته باشیم.

وحید جلال زاده یکی از نمایندگان مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این آئین با اشاره به اینکه جوانان ایران اسلامی در برهه‌های مختلف کمک کار مسئولان در رشد و پیشرفت ایران اسلامی بوده‌اند، گفت: به جز سه شرکت در دنیا این تکنولوژی در دست هیچ شرکتی نیست و این رونمایی حجت را برای همه مسئولان برای حمایت بیش از پیش از جوانان نخبه و انقلابی تمام کرد.

علی محمد نیکبخت، رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان‌غربی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه ۱۰۹ شرکت و با واحد فن آوری در این پارک فعالیت می‌کنند، گفت: ۶۶۸ دانش پژوه در این پارک فعالیت‌های پژوهشی خود را در بخش‌های مختلف انجام می‌دهند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از ۵۰۰ نفر از جوانان در این مرکز افزود: تولیدات شرکت‌های فعال در این پارک در زمینه‌های برق و الکترونیک، صنعت ساختمانی، کشاورزی، تولید و اتوماسیون، شیمی و پلیمر، اکوتوریسم منابع طبیعی و محیط زیست و انرژی‌های نوین زیست فناوری است.

رئیس پارک علم و فن آوری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: مجموعه پارک علم و فناوری به صورت حرفه‌ای و با هدف توسعه نوآوری و انجام کار‌های دانش‌بنیان در حال فعالیت است تا بتواند نیاز آذربایجان غربی را با بهره‌مندی از جوانان نخبه فراهم کند.
 
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی