تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

خطیب‌زاده: نامه وزارت خارجه به رهبر انقلاب کذب محض است

سخنگوی وزارت امور خارجه درج مطلبی در یکی از کانال‌های تلگرامی درباره ارسال نامه به رهبر معظم انقلاب در ارتباط با پیام ایشان به مقامات روسیه را کذب محض دانست و گفت: انتشار چنین مطالبی فاقد ارزش پاسخگویی است.

کد خبر: ۸۱۷۰۵
۱۹:۴۸ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - سعید خطیب‌زاده روز یکشنبه درخصوص درج مطلبی در یکی از کانال‌های تلگرامی درباره نامه وزارت امور خارجه به مقام معظم رهبری در ارتباط با پیام ایشان به مقامات روسیه، اظهار کرد: این مطلب از اساس کذب محض بوده و انتشار چنین مطالبی فاقد ارزش پاسخگویی است.

سخنگوی وزارت امور خارجه اضافه کرد: این مطلب شامل انتقاد اخیر مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان است که مخدوش شدن ادب اسلامی در برخی محیط‌های رسانه‌ای و فضای مجازی را مورد انتقاد قرار داده بودند. ‌

یکی از کانال‌های تلگرامی مدعی ارسال نامه از سوی وزارت امور خارجه به رهبر معظم انقلاب درباره سفر رییس مجلس شورای اسلامی به روسیه شده است.


منبع: انتخاب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی