تیتر امروز

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است
بررسی اعتراضات ضد اسرائیلی دانشگاه‌های آمریکا در گفت‌وگو با یک کارشناس بین‌الملل

رحمن قهرمان پور: دانشگاه نقش مهمی در جهت‌دهی افکار عمومی آمریکا دارند/ طولانی شدن جنگ غزه یکی از دلایل اعتراضات در آمریکا است

تظاهرات دانشجویان و اساتید چندین دانشگاه در سراسر آمریکا در اعتراض به جنایات اسرائیل علیه مردم غزه، بهانه گفت‌وگوی دیدارنیوز با رحمن قهرمان‌پور کارشناس مسائل بین‌الملل بود.

برنامه‌های سفر قالیباف به روسیه با درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است

دستیار ویژه رییس مجلس و مدیرکل بین الملل مجلس گفت که برنامه‌های سفر رییس مجلس به روسیه با رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است. 

کد خبر: ۸۱۶۷۴
۱۳:۲۱ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز - حسین امیرعبداللهیان روابط تهران و مسکو را ممتاز و راهبردی خواند و گفت: سفر رییس قوه مقننه برغم شرایط خاص محدودیت‌های کرونایی، با در نظر داشتن تحولات مهم منطقه و بین‌المللی به روسیه انجام می‌شود. 

وی افزود: برنامه‌های مهمی در مدت اقامت دکتر قالیباف در مسکو تنظیم شده است که دیدار و رایزنی با روسای مجالس دوما و سنای و برخی از مقامات عالیرتبه دولتی روسیه از آن جمله است. 

دستیار ویژه رییس مجلس ادامه داد: بی تردید رعایت اصول عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی مورد توجه جدی است و برنامه‌های سفر با رعایت این ملاحظه مهم و البته درک محدودیت‌های کرونایی تنظیم شده است. 

امیرعبداللهیان با بیان اینکه «پارلمان و دولت مسکو با رویی گشاده و نگاه بلند مدت به مناسبات دو کشور نسبت به تنظیم برنامه‌های سفر عمل کرده‌اند»، گفت: توسعه همه‌جانبه همکاری‌ها و تسهیل روابط تجاری، اقتصادی، صنعتی، فرهنگی و... از اهداف سفر است.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی