تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

محسن هاشمی: سیاست خارجی را ابزار کسب منافع سیاسی داخلی نکنیم

رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگرچه نباید برای حل مشکلات داخلی چشم به خارج از کشور داشت، اما دیپلماسی وسیاست خارجی را نیز نباید ابزاری برای کسب منافع سیاسی داخلی کرد و حل مشکلات مردم را گروگان گرفت تا در دوران مسئولیت جناح ما، گشایش ها صورت گیرد.

کد خبر: ۸۱۶۶۱
۱۱:۴۵ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
دیدارنیوز -  محسن هاشمی در جلسه شورای اسلامی شهر تهران در بخشی از سخنان خود گفت: در این شرایط برخی مسئولان مربوطه به جای همکاری و همراهی در حل مشکلات، به درگیری سیاسی و تخریبی علیه یکدیگر می پردازند واین درگیریها، علامت منفی به اقتصاد کشور می دهد. اگرچه نباید برای حل مشکلات داخلی چشم به خارج از کشور داشت، اما دیپلماسی وسیاست خارجی را نیز نباید ابزاری برای کسب منافع سیاسی داخلی کرد و حل مشکلات مردم را گروگان گرفت تا در دوران مسئولیت جناح ما، گشایش ها صورت گیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه مشکلات اقتصادی و روحی ناشی از کرونا که موجب فشار روانی مضاعفی بر مردم شده، گفت: این مسایل تحمل رفتارهای نامتناسب برخی مسئولان را سخت تر کرده است. استفاده ابزاری از ارزش‌ها و مفاهیم حتی در اقشار سنتی و انقلابی جامعه نیز با بازخورد منفی مواجه می شود و زمان آن رسیده که بجای انتظار از مردم برای تحمل وهمراهی، مسئولان و جریان های سیاسی صاحب قدرت در رفتار و عملکرد خود تجدید نظر کنند.

وی ادامه داد: همچنین مسئولان رسانه ملی نیز باید توجه داشته باشند که روایتی یکسویه، تنگ نظرانه و گزینشی از انقلاب، خدمت به نظام نیست؛ بلکه خیانت به انقلاب و کاهش سرمایه اجتماعی و پشتوانه مردمی جمهوری اسلامی است. امسال که بدلیل رعایت پروتکل های بهداشتی، راهپیمایی ۲۲ بهمن انجام نمی شود، بهتر است همدلی و همراهی مردم در راهپیمایی هرسال را با افزایش سعه صدر و کاهش سانسورهای رسانه ملی ورسانه های رسمی، این وحدت را در رسانه ها و فضای مجازی شاهد باشیم.
 
منبع: ورزش 3
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی