تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.

هیئت مدیره جدید انجمن اندیشه و قلم انتخاب شد

سید عمار کلانتری، سمیه عظیمی، مهدی هادی به، امیر دبیری مهر و علیرضا شاهین مهر به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن قلم و اندیشه و سجاد ستایشی به عنوان بازرس انتخاب شدند.

کد خبر: ۸۱۴۹۹
۰۱:۰۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹

هیئت مدیره جدید انجمن اندیشه و قلم انتخاب شد

دیدارنیوز: با برگزاری مجمع عمومی و انتخابات الکترونیکی، اعضای هیئت مدیره جدید انجمن اندیشه و قلم انتخاب شدند.
این انتخابات که باید شهریور سال جاری برگزار می‌شد، با توجه به محدودیت‌های کرونایی و تمدید اعتبار اعلام شده، با هماهنگی وزارت کشور در بهمن ماه و به صورت مجازی برگزار شد. 


فرایند این انتخابات از هفته گذشته آغاز و از کاندیدا‌ها برای ثبت نام دعوت شد و از ابتدای هفته جاری، اسامی نامزد‌های عضویت هیئت مدیره و بازرس انجمن اعلام و اطلاع‌رسانی و تبلیغات آن‌ها انجام شد.


روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه نیز ابتدا مجمع عمومی انجمن بر بستر نرم افزار اسکای روم برگزار شد و بعد از گزارش مدیرعامل و بازرس، هر یک از کاندیدا‌ها به معرفی و بیان برنامه‌های خود پرداختند.


در نهایت رای‌گیری مجازی انجام و با اتمام فرایند رای‌گیری نتایج اعلام شد. در این انتخابات، سید عمار کلانتری، سمیه عظیمی، مهدی هادی به، امیر دبیری مهر و علیرضا شاهین مهر به عنوان اعضای هیئت مدیره و سجاد ستایشی به عنوان بازرس انتخاب شدند.


انجمن اندیشه و قلم سازمانی مردم‌نهاد است که از آغاز سال ۹۵، فعالیت خود را در راستای ایجاد فضای گفتگو و تضارب آرا آغاز کرده و طی این مدت صد‌ها نشست تخصصی با حضور کارشناسان و استادان برگزار کرده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی