تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

تراکتور صفر ـ پرسپولیس ۱؛ تک گل سید‌جلال پیشکش علی انصاریان

هفته چهاردهم لیگ برتر با مسابقه حساس و سنتی تراکتور و پرسپولیس در شهر تبریز برگزار می‌شود و هر دو تیم شدیدا به سه امتیاز این بازی نیاز دارند.

کد خبر: ۸۱۴۹۳
۱۵:۴۱ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹

گزارش زنده: تراکتور صفر ـ پرسپولیس صفر

 

دیدارنیوز ـ سرویس ورزشی: بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام کاملا تحت تاثیر درگذشت تاسف بار علی انصاریان برگزار می‌شود، ورزشگاهی که یک بار مدافع فقید پرسپولیس از روی نقطه پنالتی به استقلال گل زد.امروز به احترام انصاریان پرسپولیس با پیراهن مشکی به میدان آمد و همه بازیکنان پیش از شروع مسابقه یک دقیقه به احترام او سکوت کردند.

 

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، احسان حاج‌صفی، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، مهدی تیکدری، محمد عباس‌زاده، عکاشه حمزویی، میثم تیموری و وفا هخامنش

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سید جلال حسینی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، احسان پهلوان، مهدی عبدی، مهدی شیری، وحید امیری، سعید آقایی و سیامک نعمتی

تراکتور بعد از شکست خانگی هفته گذشته مقابل آلومینیوم امروز در تلاش برای پیروزی است. شاگردان شجاعی در حال حاضر با 19 امتیاز در رتبه پنجم قرار دارند. پرسپولیس نیز پس از کسب پیروزی مقابل ماشین سازی، امروز مقابل دیگر تیم شهر تبریز، تراکتور قرار خواهد گرفت. شاگردان گل محمدی، در حال حاضر با دو بازی کمتر و 18 امتیاز در رتبه ششم قرار دارند. پیروزی در این دیدار می تواند هر دو تیم را چند رده در جدول رده بندی بالاتر ببرد.

پیکار دو تیم پرطرفدار فوتبال ایران به داوری مهدی سید‌علی، در نیمه نخست از هیجان قابل قبولی برخوردار بود و چند فرصت خطرناک روی هر دو دروازه ایجاد شد. 

در همان دقیقه اول مسابقه، یک ارسال پشت مدافعان پرسپولیس، حمزویی را در موقعیت تک به تک با لک قرار داد اما دروازه بان پرسپولیس با خروج به موقع با ضربه سر توپ را دفع کرد.

در دقیقه 20 بازی، ارسال در عمق مسعود شجاعی در حالی که می رفت عباس زاده را در موقعیت گلزنی قرار دهد که حامد لک با یک پرش به موقع توپ را در اختیار گرفت.

شوت سنگین محمد عباس زاده در دقیقه 34 با روی پا از پشت محوطه جریمه به طرز خطرناکی از کنار دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.

در دقیقه 39 احسان حاج صفی در پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب یک موقعیت شوتزنی مناسب شد؛ ضربه پای چپ این بازیکن در حالی که لک چند قدم از خط دروازه جلوتر آمده بود، از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

نیمه نخست بازی با یک دقیقه وقت اضافه به پایان رسید که نشان داد دو تیم در گردش توپ نسبتا موفق بودند. 

 

نیمه دوم

در حالی که تراکتور نیمه دوم را بهتر از پرسپولیس آغاز کرد و حتی یک بار به شدت دروازه حامد لک تهدید شد اما سیاهپوشان پرسپولیس زود به گل رسیدند. دقیقه 52 حمزویی مهاجم تراکتور پاس عالی هم‌تیمی‌اش را با بی دقتی به اوت زد.

گل اول پرسپولیس: در دقیقه 54 بازی و در پی یک خطا از سوی بازیکنان تراکتور، پرسپولیس یک ضربه کاشته از سمت چپ تراکتور به دست آورد و احمد نوراللهی آن را به قلب خط دفاعی تراکتور فرستاد. سید جلال حسینی با یک حرکت سریع رو به جلو و ضربه سر محکم توپ را به گل اول مسابقه تبدیل کرد.

بازی با این گل تحرک بیشتری پیدا کرد و تراکتور برای جبران گل خورده به آب و آتش زد اما دستپاچگی و عجله باعث شد بازی دچار برخی خشونت‌ها شود.

در تیم تراکتور پاس‌های مسعود شجاعی، فرارهای احسان حاج‌صفی و فرصت‌طلبی‌های عباس‌زاده بای دقایقی پرسپولیس را تحت فشار قرار داد در عین حال سرخ‌های تهران نیز یک بار نزدیک بود با احسان پهلوان دروازه تراکتور را باز کنند. عباس‌زاده یک بار با ضربه سر شیرجه‌ای در دقیقه 67، اخباری را به زحمت انداخت. 

در دقیقه 72 حرکت تند و تیز سیامک نعمتی در محوطه جریمه تراکتور با شوت سرکش او همراه شد که اخباری با واکنش سریع توپ را بیرون فرستاد. یک دقیقه بعد دوباره اخباری یک توپ دیگر را با پا بیرون زد.

پرسپولیس در فاصله 75 تا 80، چند فرصت دیگر برای پرسپولیس فراهم شد که در یک لحظه توپ چهار بار به سوی دروازه تیم تبریزی شلیک شد و سه بار اخباری موفق به مهار شد و دروازه تیمش را نجات داد. 

پرسپولیس باز هم دست بردار نبود و در دقیقه 82 دروازه تراکتور را به توپ بست و شانس با میزبان یار بود که گل دوم و سوم را از پرسپولیس نخورد.

در دقایق پایانی مسابقه تراکتور حریف را عقب راند و روی دروازه پرسپولیس خطرساز شد اما بهترین فرصت تیم با جای‌گیری غلط مهاجم تراکتور بی‌ثمر ماند.

در دقایق اضافی بازی نیز تلاش دو تیم برای تغییر در نتیجه فایده نکرد و پرسپولیس با تک گل مدافع کهنسالش به سه امتیاز باارزش دست یافت. این گل بهترین پیشکش به روح علی انصاریان بود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی