تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.

آخرین مهلت ثبت نام وام ۵ میلیون تومانی بازنشستگان اعلام شد

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان توضیحاتی داد.

کد خبر: ۸۱۴۴۸
۰۹:۵۸ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۹
 
دیدارنیوز ـ علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران درباره جزئیات اعطای وام ۵ میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای بهمن تا ۲۵ بهمن ماه مهلت دارند برای دریافت وام ۵ میلیون تومانی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه بعد از این مهلت تعیین شده برای ثبت نام، دیگر تا پایان سال مهلتی برای ثبت نام وام مشخص نمی‌شود، گفت: ۴ هزار نفر از بازنشستگان ماه گذشته وام ۵ میلیون تومانی را با حقوق دی ماه دریافت کردند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی شهر تهران تصریح کرد: لیست بازنشستگان را بعد از ثبت نام به سازمان تامین اجتماعی ارسال می‌کنیم و این سازمان بررسی‌های لازم را انجام می‌دهد، اگر اطلاعات درست بود و افراد وام قبلی را به طور کامل تسویه حساب کرده و ضامن کسی هم نشده بودند، لیست آن‌ها برای واریز به بانک رفاه ارسال می‌شود.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی