تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی برای سفر‌های بین‌شهری

وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر وضعیت شهر یا استانی از نظر شیوع ویروس کرونا وخیم‌تر و بدتر شود مسلما محدودیت‌های تردد نیز بیشتر خواهد شد و بنابراین مردم نباید با عادی انگاری سبب شکسته شدن پروتکل‌ها شوند.

کد خبر: ۸۱۴۱۹
۱۶:۰۰ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: احتمال بازگشت محدودیت‌های کرونایی برای سفر‌های بین‌شهری

 

دیدارنیوز ـ محمد اسلامی در این باره اظهار کرد: به هیچ وجه سیاست‌ها و تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا در زمینه رعایت الزامات و پروتکل‌های بهداشتی تغییر نکرده و همچنان استان‌ها و مناطق مختلف بر اساس وضعیت آبی، زرد، نارنجی و قرمزی که دارند پروتکل‌هایی برایشان تعریف شده و اجرای آن‌ها نیز در جریان است.

وی افزود: اختیار تصمیمات عملیاتی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به ستاد‌های استانی و شهرستانی واگذار شده و بر همین اساس مدیریت منطقه‌ای نیز به خوبی در حال اجراست، اما تقاضای ستاد ملی مقابله با کرونا و مسئولان بهداشتی این است که مردم پروتکل‌ها را همچنان رعایت کرده و جدی بگیرند تا با شکستن پروتکل‌ها و عادی انگاری، این ویروس مجددا سرکش نشود.

اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا احتمال این وجود دارد که دوباره محدودیت‌های کرونایی در حوزه تردد و سفر‌های جاده‌ای بیشتر شود؟، ادامه داد: مسلما این مسائل و بیشتر یا کمتر شدن محدودیت‌ها بستگی به وضعیت هر منطقه و شهرستانی از نظر شیوع ویروس کرونا دارد و به عنوان مثال اگر در شهری وضعیت کرونا از آبی به زرد، نارنجی یا قرمز تغییر کند، محدودیت‌های آن وضعیت برای شهر مورد نظر لازم الاجراست و اگر برعکس این اتفاق بیافتد محدودیت‌ها کمتر خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: در واقع ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم جدیدی نخواهد گرفت و ضوابط و پروتکل‌های بهداشتی مصوب شده، بر جای خود باقی است و بسته به وضعیت هر منطقه از کشور تعیین کننده خواهد بود.
 
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی