تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شب طوفانی در اولدترافورد

هت‌تریک در نتیجه «۹ـ هیچ» به نام یونایتد خورد + پرگل‌ترین نتایج تاریخ فوتبال

منچستر یونایتد با برد خیره‌کننده مقابل ساوت‌همپتون رده دوم جدول کلی لیگ جزیره را گرفت تا در نزدیک‌ترین فاصله با سیتی باشد.

کد خبر: ۸۱۳۹۲
۱۲:۴۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
سومین پرده از نتیجه 9 - 0 در لیگ جزیره رونمایی شد
 
دیدارنیوز - بابک مجیدی: شب گذشته در لیگ برتر انگلستان یک نتیجه بسیار عجیب و غریب رقم خورد. منچستر یونایتد موفق شد در یک بازی کاملا یک طرفه با نتیجه وحشتناک ۹ – ۰ از سد ساوت‌همپتون عبور کرده و سه امتیاز داخل خانه را کسب کند. این بازی چند نکته جالب داشت که به آن می‌پردازیم:

در تاریخ لیگ برتر انگلستان فقط سه بار نتیجه ۹ – ۰ اتفاق افتاده است که دو بار آن متعلق به منچستریونایتد است. اولین نتیجه ۹ – ۰ شیاطین سرخ در سال ۱۹۹۵ برابر ایپسویچ تاون این اتفاق افتاد. در آن بازی روی کین، مارک هیوز، پاول اینس و اندی کول هر ۹ گل مسابقه را به ثمر رساندند.
 
سومین پرده از نتیجه ۹ - ۰ در لیگ جزیره رونمایی شد

دومین نتیجه ۹ – ۰ برای ساوتهمتپون اتفاق افتاد که حالا تکرار این نتیجه برابر شیاطین سرخ حالا انگار تبدیل به یک عادت شده است. لسترسیتی در اکتبر سال سال گذشته نیز موفق شد با گل‌های بن چیلول، هت‌تریک آیوز پرز، هت‌تریک جیمی واردی و دو گل جیمز مدیسون و یوری تیمانس این نتیجه را برای دومین بار از سال ۱۹۹۵ تکرار کرد. حالا این نتیجه یک بار دیگر و شب گذشته برابر یونایتد و ساوتهمپتون رخ داد که شیاطین سرخ دو سوم برد با این نتیجه را در لیگ دارند و از آن طرف هم ساوت‌همپتون دو سوم شکست با این نتیجه را در کارنامه دارد.
 
سومین پرده از نتیجه ۹ - ۰ در لیگ جزیره رونمایی شد
 
منچستریونایتد همچنین اولین بار پس از سال ۲۰۱۲ موفق شد در یک بازی ۷ گلزن متفاوت به جز گل به خودی داشته باشد که آخرین بار در بازی چلسی و استون ویلا که با نتیجه ۸ - ۰ پایان رسیده بود، به این مهم رسید.

شاگردان سولسشایر در این فصل موفق شدند بعد از نتیجه ۶ - ۲ برابر لیدز برای دومین بار در یک بازی ۶ گل یا بیشتر به ثمر برسانند.

همچنین که آن‌ها موفق شدند از فصل ۲۰۰۰ برای اولین دو بار بیشتر از ۶ بار دروازه رقبا را باز کنند. مارکوس رشفورد که در این بازی گل دوم تیمش را به ثمر رساند، موفق شد با ۸۲ گل از رکورد اریک کانتونا عبور کرد و حالا تنها ۳ گل با دیوید بکهام که ۸۵ گل زده اختلاف دارد.
 
سومین پرده از نتیجه ۹ - ۰ در لیگ جزیره رونمایی شد

در فوتبال نتایج عجیب و غریب در لیگ‌ها و تورنمنت‌های دیگر اتفاق می‌افتد. سال گذشته بایرن مونیخ که قهرمان بلامنازع فوتبال اروپا بود، در چندین دیدار موفق شد بیشتر از ۵ گل در هر مسابقه به ثمر برساند. ۶ – ۰ برابر هوفنهایم، ۶ – ۱ برابر وردربرمن، ۷- ۲ برابر تاتنهام، ۶ – ۰ برابر ستاره سرخ بلگراد و ۷ – ۱ برابر چلسی نتایج پرگلی بودند که بایرن مونیخ در برابر رقبای خود به ثبت رساند.

در تاریخ نتایج عجیب و پرگل کم نداشتیم، اما خوب است به چند دیدار که نتایج شگفت‌اوری داشته اشاره کنیم:

در یازدهم آوریل سال ۲۰۰۱ و در مقدماتی جام جهانی ۲۰۰۲ تیم ملی استرالیا موفق شد تیم ملی ساموآ آمریکانا با نتیجه ۳۱ – ۰ شکست دهد.

در سوم نوامبر سال ۱۹۷۹ تیم بارنزلی در انگلستان موفق شد با نتیجه دهشتناک ۷۹ – ۰ سنگین‌ترین شکست تاریخ شفیلد ونزدی را رقم بزند.

در ۳۱ اکتبر سال ۲۰۰۲ عجیب‌ترین نتیجه فوتبالی در سطح یک فوتبال باشگاه‌های دنیا اتفاق افتاد. تیم آس آداما موفق شد به تنهایی ۱۴۹ بار دروازه ایمیرنه آنتاناراتیوو به ثمر برساند، چطور ممکن است؟! 
 
سومین پرده از نتیجه ۹ - ۰ در لیگ جزیره رونمایی شد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی