تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

ضلع شمالی ساختمان پلاسکو افتتاح شد

همزمان با دهه فجر ضلع شمالی ساختمان پلاسکو چهار سال پس از فروریختن آن در سانحه آتش‌سوزی که منجر به شهادت جمعی از آتش‌نشانان شد، در ۱۵ طبقه روی زمین و پنج طبقه زیرزمین افتتاح شد.

کد خبر: ۸۱۳۷۷
۱۰:۱۹ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۹

ضلع شمالی ساختمان پلاسکو افتتاح شد

 

دیدارنیوز ـ فرماندار تهران روز چهارشنبه در حاشیه این آیین به خبرنگار ایرنا گفت: با ورود استانداری و فرمانداری تهران و با اهتمام بنیاد مستضعفان و اقدامات شهرداری پایتخت، عملیات مقاوم سازی و ایمن سازی ضلع شمالی پلاسکو انجام شد و امروز در آیینی این ساختمان به بهره برداری رسید.

عیسی فرهادی افزود: ساختمان جدید پلاسکو در پنج طبقه زیرزمین و ۱۵ طبقه روی زمین احداث و طرح مقاوم سازی، افزایش ورودی و خروجی و تقویت سازه‌های آن که با متخصصان و مشاوران مجرب صورت گرفته، بسیار چشمگیر در آن تمامی اقدامات و تدابیر لازم سنجیده شده است.

فرماندار تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان پلاسکو اظهار داشت: در طبقه همکف ساختمان جدید پلاسکو نیز یادمان شهدای این حادثه تلخ ایجاد شده است و هیچ گاه جانفشانی‌های این عزیزان را فراموش نمی‌کنیم.

به گزارش ایرنا، ساختمان پلاسکو در ۱۷ طبقه تجاری در ضلع شمال شرقی چهارراه استانبول در سال ۴۱ افتتاح شده بود و از آن به‌عنوان نخستین آسمان‌خراش و ساختمان مدرن خاورمیانه یاد می‌شد.

این ساختمان روز پنج‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ پس از ۵۴ سال از زمان ساخت آن، بر اثر آتش‌سوزی فرو ریخت و ۵۶۰ واحد تجاری در آن نابود شد.

مراسم افتتاح ضلع شمالی ساختمان پلاسکو با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، پیروز حناچی شهردار تهران، پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان و جمعی از مدیران شهری پایتخت در حال برگزاری است.
 
منبع: ایرنا
برچسب ها: پلاسکو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی